دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1395 - 16:45
معاون امور زنان رئیس جمهوری خبر داد:

اجرای طرح توانمندسازی سالمندان با مشارکت سازمان بهزیستی

معاون امور زنان رئیس جمهوری گفت: برنامه توانمندسازی زنان سالمند در دستور کار این معاونت قرار دارد و باید تا پایان امسال نهایی شود.
کد خبر : 147556

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، شهیندخت مولاوردی درحاشیه مراسم بازدید از خانه سالمندان «گئورگ مقدس» به مناسبت سال نو میلادی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: این برنامه به مسائل آموزشی و توانمندسازی زنان سالمند در راستای سیاست‌های جمعیتی می‌پردازد.
مراکز سالمندان اقلیت‌های تهران سر و سامان می‌یابد


حسین نحوی نژاد، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نیز در این مراسم گفت: وعده می‌دهیم که مراکز سالمندان اقلیت‌های دینی در تهران را سر و سامان دهیم و امیدواریم سال 96، سال تحول در ارائه خدمات به سالمندان باشد.
10 سالمند ارمنی پشت نوبت دریافت مراقبت


آناهید زرگریان، مسئول انجمن خیریه بانوان ارامنه تهران نیز در این مراسم گفت: دو خانه سالمندان تحت پوشش این انجمن قرار دارد که درخانه سالمندان گئورگ 15 سالمند شامل 10 مرد و پنج زن زندگی می‌کنند.
وی تصریح کرد: 10 سالمند دیگر نیز به دلیل کمبود فضا، امکان دریافت خدمات ندارند.


به گزارش آنا، امروز شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با آغاز سال نو میلادی از مرکز نگهداری از سالمندان ارامنه گئورک بازدید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته