دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1395 - 10:00
در گفت‌و‌گو با آنا؛

محمود مشحون: بائرمن مشکل خانوادگی دارد و مدتی در ایران نیست/ ما از مذاکره با تیم آلمانی بی‌خبر هستیم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: بائرمن به دلیل مشکلات خانوادگی مدتی به ایران نمی آید و ما هم روز گذشته به او اعلام کردیم هر چه سریعتر وضعیتش را اعلام کند.
کد خبر : 147337

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره خبر توافق بائرمن با یک تیم باشگاهی در آلمان گفت: «روز گذشته ایمیلی از طرف بائرمن به دست ما رسید مبنی بر اینکه مشکل خانوادگی برای او پیش آمده و باید مدتی در کنار خانواده اش باشد.»


وی ادامه داد: «به دلیل مشکل خانوادگی که برای بائرمن پیش آمده او مدتی نمی‌تواند به ایران بیاید و ما هم از او خواسته‌ایم وضعیت خود را به ما سریعا اعلام کند اما خبری از توافق او با تیم باشگاهی به ما نرسیده و تنها موضوعی که بائرمن با ما مطرح کرده است همین مشکلات خانوادگی‌اش است.»


مشحون با بیان اینکه تمام بلیت‌ها و حساب‌های او در ایران است تاکید کرد: «در تماسی که با بائرمن داشتیم او در مورد قراردادش با تیم باشگاهی صحبتی نکرده و تنها از ما خواسته که مدتی در آلمان کنار خانواده اش بماند. من نمی‌دانم شایعه قرارداد او با یک تیم آلمانی از کجا مطرح شده که ما در فدراسیون خبر نداریم اما دیگران از آن صحبت می کنند.»


رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به قرارد بائرمن با فدراسیون بسکتبال اظهار کرد: «‌مربیان حرفه‌ای زندگی متفاوتی دارند. در این مدتی که با بائرمن قرارداد بسته‌ایم او در یک سال گذشته تنها دو یا سه بار به دیدار خانواده اش رفته است. ما هم با او به گونه‌ای قرارداد بسته‌ایم که رضایت دو طرفه وجود داشته باشد. اگر هر زمانی که بائرمن احساس کند دیگر نمی‌تواند به بسکتبال ایران کمک کند یا اینکه ما از عملکرد او راضی نباشیم به هیچ عنوان این قرارداد ادامه پیدا نخواهد کرد.»


وی در پاسخ به اینکه قرارداد بائرمن هر سه ماه یک بار تکرار می‌شود، عنوان کرد: «‌خیر. چنین چیزی وجود ندارد. ما با این مربی 4 ساله قرارداد بسته‌ایم و پیش بینی اتفاقات غیرمنتظره هم مانند این موضوع را در قراردادش کرده‌ایم. مهمترین موضوع نیاز بسکتبال ایران است و به همین دلیل روز گذشته به او اعلام کردیم که هر چه سریعتر وضعیت خودش را مشخص کند تا ما برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهیم و شرایطی پیش نیاید که بسکتبال ایران متضرر شود.»


رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد موضوع رفتنش از فدراسیون و ربط این موضوع با مذاکره بائرمن با یک تیم باشگاهی در آلمان گفت: «همانطور که گفتم قرارداد او با فدراسیون 4 ساله است و هیچ زمانی امکان فسخ قرارداد از طرف یک نفر وجود ندارد. موضوع قانون بازنشستگی و رفتن من از فدراسیون مدتهاست که مطرح است و تنها این مسائل را افرادی مطرح می‌کنند که قصدشان تخریب فدراسیون است. اگر من هم از فدراسیون بروم این مربی با تیم ملی ایران قرارداد دارد و با روی کار آمدن هر رئیس یا سرپرست دیگر به کارش ادامه خواهد داد. این موضوع جای نگرانی ندارد. من بائرمن را می‌شناسم و با او کار کرده‌ام. او مربی بسیار بزرگی است و کار حرفه ای خودش را درگیر این حاشیه ها نمی‌کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته