دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1394 - 17:09
سرپرست واحد بین المللی جلفا :

دانشجویان بسیجی باید الگوی سایر دانشجویان باشند

سرپرست واحد بین المللی جلفا در جمع دانشجویان عضو بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی گفت: دانشجویان بسیجی باید الگو و سرمشق سایر دانشجویان باشند.
کد خبر : 14718

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدحسین صادقی در نشست صمیمی با جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی شهدای گمنام واحد بین المللی جلفا با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی ولی نعمت دانشگاه است، اظهار کرد: دانشجویان در قالب بسیج دانشجویی باید در تمامی ابعاد و زمینه‌ها خصوصا از بعد فرهنگی و اجتماعی الگو و سرمشق دیگر دانشجویان واقع شوند.


سرپرست واحد بین المللی جلفا بر ایفای نقش تک تک دانشجویان در راستای شکوفایی بیش از پیش واحد بین المللی جلفا تاکیدکرده و افزود: باید با پرهیز از هرگونه کوتاهی در این راستا، با بسیج و همدلی و همیاری همدیگر بتوانیم واحد بین المللی جلفا را به عنوان دانشگاهی نمونه، نام آور و افتخار آفرین کنیم.


وی خطاب به مسئولان بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی گفت: سعی کنید با برنامه ریزیهای دقیق و دارا بودن الگوی بر‌تر و نیز با برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و علمی مناسب، دانشجویان متعهد را جذب بسیج دانشجویی نمائید.


در ادامه این نشست با تشریح عملکرد بسیج دانشجویی از سوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه، حاضران در جلسه نیز به بیان مشکلات و راهکارهای لازم درباره پیشرفت برنامه‌های متنوع علمی و فرهنگی واحد بین المللی جلفا پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته