دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بسیج اساتید واحد اردبیل، موفق‌ترین کانون استانی شد

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سومین جشنواره مالک اشتر به عنوان کانون بسیج اساتید برتر در سپاه استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر : 146375

به گزارش خبرنگار آنا، در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر اشراف فرماندهی در عملکرد سال 1394، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به این افتخار نایل آمد.


بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرایند اشتراک کلی رئیس سازمان بسیج در وضعیت و عملکرد سال 1394، جواد واحدی زاده؛ مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به عنوان موفق ترین رده بسیج در سومین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل معرفی شد.


در لوح تقدیری که به همین مناسب به حمید واحدیزاده مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اهدا شده، آمده است: ‹‹ قطعا این موفقیت مرهون تلاش ها و نقش موثر فرماندهی و مدیریت جنابعالی و بسیجیان آن رده می باشد.››


در این لوح ضمن قدردانی و سپاس از تلاش های مجدانه و مجاهدانه این مسئول ابراز امیدواری شده است با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای موفق و موید باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته