دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل تاکید شد

امکانات آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی باید به اطلاع عموم برسد

دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در واحد مشکین‌شهر برگزار شد.
کد خبر : 146374

به گزارش خبرنگار آنا، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه بیان کرد: اکنون ارتباطات رسانه‌ای محور توسعه هر سازمان است و هر سازمانی به این باور برسد، قطعا موفق خواهد بود و مسئولان روابط عمومی واحدهای استان باید به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.


غلامحسین غاربی افزود: با توجه به رویکرد مثبت دانشگاه آزاد اسلامی در باره تقویت و حفظ جایگاه حرفه‌ای روابط عمومی، مسئولان روابط عمومی‌های استان نیز از این فرصت استفاده کرده و در راستای توسعه هر چه بیشتر دانشگاه کمک کنند.


وی تعامل با رسانه‌ها را از اولویت‌های روابط عمومی دانست و افزود: توانمندی‌ها، امکانات آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی و... باید به نحو مطلوب به اطلاع عموم برسد که این امر در سایه برقراری ارتباط صمیمی با رسانه قابل تحقق است.


غاربی اظهار کرد: افکارسنجی و آسیب‌شناسی واحدهای دانشگاهی یکی از موارد مورد تاکید اداره کل روابط عمومی استان است و از مسئولان روابط عمومی‌ها هم انتظار می‌رود با رصد معضلات و نارسایی‌ها و انعکاس آن به هیات رییسه دانشگاه برای بهبود امور قدم بردارند.


وی از دیگر رویکردهای مهم روابط عمومی استان را تلاش برای جذب دانشجو عنوان کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد اطلاع رسانی و تبلیغاتی نیمسال اول با موفقیت همراه بود و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.


در این جلسه سه موضوع ‹‹ارزیابی و آسیب شناسی››، ‹‹ارایه راهکار‌ها و برنامه‌ها›› و ‹‹بیان و حل مشکلات›› مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ۱۱ بند از موضوعات مطروحه مورد تصویب قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته