دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1395 - 10:27

موج حمایت فوتبالی‌ها از محرومان به سپاهان رسید

پس از تیم ذوب آهن اصفهان، اعضای تیم فوتبال سپاهان نیز در آستانه دیدار روز گذشته این تیم، حمایت خود را از کودکان بی سرپرست و ایتام کمیته امداد امام (ره) اعلام کردند.
کد خبر : 145663

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت خبری کمیته امداد، انجام فعالیت‌های خیرخواهانه در هر قالب و از سوی هر شخصی ارزشمند و مطلوب به نظر می‌رسد، اقداماتی که گویا این روزها نیز در میان فوتبالیست‌ها رواج پیدا کرده است. جریانی که نمایی دیگر از فوتبال کشور را به مردم نشان می‌دهد، به همین دلیل کمیته امداد نیز درصدد برآمده است تا به منظور مشارکت هرچه بیشتر فوتبالیست‌ها برای رفع فقر و رفاه حال نیازمندان، اقدامات لازم را انجام دهد، چراکه ورزشکاران زیادی وجود دارند که در کار خیر پیشرو هستند و از این دست فعالیت‌ها انجام می‌دهند، اما به دلیل حفظ کرامات انسانی و منش پهلوانی که دارند، از بازگو کردن آن خودداری می‌کنند.


در تازه‌ترین اقدام البته پس از حمایت باشگاه ذوب آهن اصفهان، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آستانه دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر (در تمرین پیش از بازی خود با استقلال تهران) حمایت خود را از کودکان بی‌سرپرست و ایتام کمیته امداد امام (ره) اعلام کردند.


حمید رضا شیران، مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه پیشقدم بودن باشگاه سپاهان در انجام امور خیر که از بهترین باشگاه‌های کشور است در امور فرهنگی مثال زدنی است، گفت: هم اکنون آنان با شرکت در این فعالیت خیرخواهانه و حمایت از ایتام تحت حمایت این نهاد بار دیگر پرچم انسان دوستی و مروت را در مستطیل سبز برافراشته‌اند، امیدوارم تاثیر این عملکرد خیرخواهانه موجب تقویت روحی و معنوی بازیکنان تیم برای مسابقات پیش رویشان باشد.


در ادامه این دیدار، مهدی اخوان، سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در نظر داشتیم این برنامه در فضایی مناسب‌تر و با حضور تمامی اعضای باشگاه فرهنگی، ورزشی به ویژه مدیر عامل این باشگاه برگزار می‌شد ، اما این دورهمی ساده را به فال نیک گرفته و به قطع و یقین تاثیر آن را در برنامه‌های خود خواهیم دید.


بر پایه این گرارش، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر، حمایت خود را از کودکان بی سرپرست و ایتام کمیته امداد استان اصفهان اعلام کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته