دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وزیر بهداشت احمدی نژاد: نارضایتی های مردم باعث شد ما یک تشکل ایجاد کنیم

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره تعامل احتمالی این جبهه با شورای عالی اصلاح طلبان و یا ائتلاف اصولگرایان برای حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما هر دستی که برای یاری به سوی ما دراز شود را می فشاریم و هر گامی که برای همکاری باشد را حمایت خواهیم کرد.
کد خبر : 145577

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، مرضیه وحیدی دستجردی، از چهره‌های سیاسی اصولگرایان و وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد در حاشیه جلسه اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که عصر امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این جبهه یک تشکل فراجناحی و فرا اصولگرایی است و سابقه افراد حاضر در این تشکل نیز گویای این امر هست و عملکرد آن‌ها علت حضورشان در این تشکل است نه جناح بندی سیاسی افراد.


وی درباره دلیل شکل گیری این تشکل ادامه داد: نارضایتی‌های عمومی و مردم سبب شد ما برای ایجاد چنین تشکل مردمی اقدام کنیم. ما از این طریق می توانیم صدای مردم را به مسئولان برسانیم. این یک تشکل مردمی است و ما نمی‌خواهیم برای پدرخوانده و آقا بالاسر مردم باشیم.


دستجردی ادامه داد: قرار بر این است که یک مجمع عمومی ملی متشکل از نیروهای مردمی در استان مختلف تشکیل شود تا خواسته‌ها و نیازها مطرح شود. و فارغ از جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی به دنبال مصلحت مردم و کشور هستیم. چراکه در صورت وجود کشور و مردم ما می توانیم به نتیجه برسیم.


عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره اظهارات مهدی چمران مبنی بر برنامه های این تشکل برای انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: اهداف ما فراتر از این موارد و در آینده مواضع خود را اعلام می‌کنیم. در انتخابات ریاست جمهوری اتی نیز مانند سایرین فعالیت خواهیم کرد و رای می‌دهیم اما درباره معرفی نامزد انتخاباتی باید بگویم چون خود را یک تشکل مردمی و از پایین به بالا می‌دانیم بر اساس رای و نظر مردم عمل خواهیم کرد.


وی درباره ایده تشکیل مجمع عمومی ملی توسط این جبهه گفت: اعضای این جبهه به صورت خودجوش بایکدیگر مرتبط شدند و دست به اقدام زدند و هرشخصی که به دو معیار مردمی بودن و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند است، فارغ از جناح سیاسی اش و با هدف خدمت به کشور و مردم می‌تواند به عضویت این تشکل درآید. در حال حاضر 300 نفر اعلام حمایت کرده‌اند و راه برای عضویت دیگران نیز باز است که در جلسات آتی این تشکل اعلام خواهد شد.


دستجردی در پاسخ به پرسش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا درباره تعامل احتمالی این جبهه با شورای عالی اصلاح طلبان و یا ائتلاف اصولگرایان برای حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما هر دستی که برای یاری به سوی ما دراز شود را می فشاریم و هر گامی که برای همکاری باشد را حمایت خواهیم کرد، چراکه ما به دنبال خدمت به کشور و مردم هستیم.


وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره حمایت از روحانی در انتخابات آتی گفت: من در مجلس چهارم و پنجم در مجلس با ایشان همکار بودم، و هم در آن زمان و هم در شرایط فعلی شاهد عملکردشان بوده ایم. اگر مردم تصمیم بگیرند ایشان را برای دوره دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند باید با ایشان همکاری و همراهی کنیم و اگر مردم فرد دیگری را انتخاب کردند باز هم موطف به همراهی با نظر مردم هستیم. ما امیدواریم مسائل و مشکلات کشور حل شود.


دستجردی افزود: حقیقتا مشکل ما فرد یا گروه خاصی نیست، مسئله حل معضلات کشور و انتخاب افرادی است که عزم جدی برای بحران‌ها داشته باشند. و شبانه روز دغدغه مردم را داشته باشند. و ما می خواهیم بهترین فرد را بر اساس رای و نظر مجامع عمومی که به آن‌ها اشاره کردم معرفی و حمایت کنیم.


وی درباه تشکیل مجمع عمومی و در خواست مجوز برای فعالیت قانونی این تشکل گفت: طی دو یا سه هفته آینده مجع عمومی تشکیل می‌شود و برای دریافت مجوز اقدام کرده ایم که خوشبختانه با مخالفت یا منعی مواجه نشده‌ایم .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته