دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در واحد مرند

مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد/ قهرمانی تبریز

مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با حضور ۹ تیم و۲۴ تکواندو کار در هشت وزن از شهرهای مرند، میانه، تبریز، ایلخچی، سراب، صوفیان، آذرشهر، هادیشهر و جلفا در واحد مرند برگزار شد.
کد خبر : 144927

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تیم تکواندو تبریز به مقام نخست دست یافت و تیم تکواندوی جلفا مقام دوم و تیم‌های مرند و سراب به صورت مشترک رتبه‌های سوم را کسب کردند.


نفرات بر‌تر تیمی این مسابقات برای شرکت در مسابقات تکواندو کشوری که در نیمه نخست سال آینده در تهران برگزار خواهد شد، راه یافتند.


نائب قهرمانی دانشجویان واحد بین‌المللی جلفا در مسابقات تکواندو آذربایجان شرقی


به گزارش خبرنگار آنا، دانشجویان واحد بین المللی جلفا در مسابقات قهرمانی دانشجویان استان آذربایجان شرقی که به میزبانی واحد مرند برگزار شد عنوان نائب قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.



این مسابقات با حضور ۷ تیم از دانشجویان پسر دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد آذرشهر، ایلخچی، جلفا، تبریز، سراب، صوفیان، هادیشهرو مرند به مدت یک روز به میزبانی واحد مرند برگزار شد و درپایان دانشجویان واحد تبریز و واحد بین المللی جلفا به‌ترتیب مقام اول و دوم و دانشجویان واحد مرند و سراب نیز مشترکا سوم شدند.


دانشجویان علی حریفی، اصغر واحدی، مصطفی الهامی، امیر رضا تقی زادگان، علیرضا مظفری مقام آوران تیم تکواندوی واحد بین المللی جلفا در این دوره از مسابقات بودند.


کسب عنوان نائب قهرمانی مسابقات بدمینتون خواهران نیز از دیگر عنوان ورزشی استان بود که در هفته قبل از سوی دانشجویان خواهر واحد بین المللی جلفا کسب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته