دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
3 خبر/

رونمایی طرح دانش‌بنیان شارژر لب‌تاپ از سوی کار‌شناس اداره پژوهش و فناوری واحد شادگان

طرح دانش‌بنیان شارژر لب‌تاپ از سوی مهندس علی امین رشیدی‌فر کار‌شناس اداره پژوهش و فناوری واحددانشگاهی شادگان در مراسم روز پژوهش رونمایی شد.
کد خبر : 144484

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عبداکریم البوغبیش سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان با حضور اساتید، دانشجویان، کارکنان و مسئولان این شهرستان برگزار شد، به بیان نکاتی در مورد اهمیت اصل پژوهش و محوریت آن در عرصه دانشگاهی پرداخت.


وی گفت: «کلید موفقیت یک جامعه در پرتو کشف ایده‌ها و علوم نوین و تبدیل آنها به ثروت و ابزار برای اعتلای جامعه است که دانشجویان باد در خط مقدم این مهم قرار گیرند.»


دکتر علی غلامی دبیر شورای اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز به بیان نکاتی در زمینه هدفمند کردن پژوهش‌ها با استفاده از سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد «سا‌ها» دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.


وی اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است با استفاده از سامانه سا‌ها درآمدزایی مناسبی را با در اختیار گذاشتن تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی خود به پژوهشگران و شرکت‌های درخواست کننده ایجاد و در این عرصه دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از پیشگامان در سطح کشور است.»


در بخش سخنرانی علمی مهندس موید محسنی از اساتید گروه برق، محمد البوغبیش از اساتید گروه کامپیو‌تر و محمد بهروزیان‌نژاد عضو هیات علمی گروه کامپیو‌تر به ارائه مقاله خود پرداختند.


در قسمت پایانی مراسم مسابقه سازه‌های ماکارونی از سوی دو گروه از دانشجویان برگزار شد و داوران با ارزیابی استقامات سازه‌ها گروه پیروز را مشخص کردند.


دکتر سیدفواد ابراهیمی رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان از تمام شرکت کنندگان تشکر و بر عزم این حوزه در راستای استفاده از تمام ظرفیت‌های پزوهشی در راستای پیشرفت حداکثری تاکید کرد.


تریبون آزاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان


تریبون آزاد دانشجویی از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان برای بیان مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان و پیگیری مسئولان برای رفع فوری آنها برگزار شد.


در این مراسم صمیمی که با حضور مسئولان واحد برگزار شد، تعدادی از دانشجویان به بیان مشکلات آموزشی و رفاهی خود پرداختند.


از جمله مهم‌ترین مشکلات بیان شده از سوی دانشجویان، نبود پارکینگ دانشجویی مناسب، عدم وجود سالن ورزشی مناسب، کافی نبودن فضای آموزشی و اماکن رفاهی دانشجویان بود که مسئولان قول مساعد در راستای تلاش و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات تاکید کردند.


تشکیل شناسنامه سلامت برای دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان


با هماهنگی ادراه پژوهش وفناوری تیمی پزشکی از سوی اداره بهداشت و درمان شهرستان شادگان برای تشکیل شناسنامه سلامت برای دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان در محل واحد حضور یافتند.


این تیم با سنجش میزان قند، وزن و... نسبت به آگاهی رساندن به فرد و جلوگیری از بروز یا تشدید بیماری اقدام لازم را انجام دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته