دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با برگزاری پنجشنبه‌های تئاتر و داستان در تالار محراب

شیوا مقانلو داستانی از عشق می‌خواند

در نخستین جلسه از سری جدید پنجشنبه‌های تئاتر و داستان، شیوا مقانلو داستان کوتاهی را از کتاب «ژاله‌کُش» و با ترجمه خودش در تالار محراب بازخوانی می‌کند.
کد خبر : 144332

به گزارش گروه فرهنگی آنا، شیوا مقانلو ـ نویسنده و مترجم نام‌آشنای کشور ـ پنجشنبه 2 دی‌ماه داستان کوتاهی را با موضوع عشق و به نویسندگی «اِدویج دانتیکا» ـ نویسنده هاییتی‌تبار آمریکایی ـ در سری جدید برنامه پنجشنبه‌های تئاتر و داستان به سردبیری «حسین کریمی‌راد» روخوانی خواهد کرد.


کریمی‌راد تابستان امسال نیز جلسات داستان‌خوانی را با موضوع «جنگ» و با حضور هنرمندان نام‌دار تئاتر، سینما و تلویزیون در همین تالار برگزار کرده بود. دوره دوم این برنامه با موضوع عشق، دی‌ماه با حضور نویسندگان، مترجمان و شعرا برگزار می‌شود.


کارشناس و منتقد این برنامه، دکتر امیرعطا جولایی است و دیگر عوامل برگزاری آن عبارتند از: صبا مرشد و فاطمه محسنی (دستیاران)، هدیه ذوالفقاری (طراح پوستر و گرافیک)، ناهید محمودی (مدیر صحنه)، نیما خطیب‌شاد (نریشن)، پرستو کیانی‌جم (تدوین صدا)، پوریا عنایی و ثمین بیجاد (هماهنگی امور)، محمد فراهانی و سارا جاهدنیا (عکاسان)، احمدرضا حجارزاده (مشاور امور رسانه).


دیگر برنامه‌های داستان‌خوانی تالار محراب در هفته‌های آتی توسط مهدی یزدانی‌خرم، اصغر نوری، ارمغان بهداروند و آراز بارسقیان برپا می‌شود.


برنامه پنجشنبه‌های تئاتر و داستان، از روز پنجشنبه همین هفته 2 دی‌ماه، ساعت17 در مجموعه تئاتر محراب‌ به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان سپه (امام‌خمینی)، روبه‌روی موزه ملی قرآن برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه‌ها، می‌توانند برای خرید و رزرو بلیت به گیشه تالار محراب یا سایت تیوال مراجعه بکنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تالار محراب عشق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته