دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1395 - 11:26

نشست علمی با استادان آکادمی ملی بلاروس از طریق ویدئو کنفرانس در واحد ملایر

به مناسبت هفته پژوهش و در راستای ارتقای سطح علمی دانشجویان و اعضای هیات علمی، جلسه مشترکی با حضور استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر و تعدادی از پژوهشگران برجسته انستیتوی مسائل انفورماتیک آکادمی ملی علوم بلاروس از طریق ویدئو کنفرانس و ترجمه همزمان از سوی دکتر کرامت حسنی عضو هیات علمی گروه کامپیو‌تر در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 144293

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پروفسور واسیلی کوالیوف رئیس آزمایشگاه یادگیری عمیق و کلان داده، پروفسور بوریس زالسکی رئیس آزمایشگاه پردازش تصویر، پروفسور آلا نسنچوک پژوهشگر در زمینه تئوری کنترل خودکار و رباتیک، پروفسور اسوتلانا کراوچنکو رئیس آزمایشگاه سایبرنتیک ریاضی، دکتر ماکسیم بارکتاو پژوهشگر در حوزه بهینه سازی ترکیباتی و نظریه زمانبندی، دکتر گریگور پراکاپاویچ سرپرست تیم رباتیک و دکتر یوگنی افیموف مدیرکل امور بین الملل انستیتوی انفورماتیک در نشست علمی با استادان آکادمی ملی بلاروس از طریق ویدئو کنفرانس در واحد ملایر، حضور داشتند.


در ابتدای جلسه، به تبیین نقش بی‌بدیل دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه تحصیلات تکمیلی و دستاورد‌های این دانشگاه در طول سالیان متوالی پرداخته شد.


در ادامه هر یک از استادان به تفصیل، حوزه پژوهشی، مقالات و پروژه‌های در دست انجام خود را معرفی کرده و به سوالات اعضای هیات علمی و دانشجویان حاضر در جلسه پاسخ گفتند.


در این جلسه پژوهشگران بلاروسی از سطح علمی خوب دانشجویان ایرانی قدردانی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته