دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انوشه: هنر عشق در پیوند تفاوت‌هاست

سید محمود انوشه در جمع دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: هنر عشق در پیوند تفاوت‌هاست.
کد خبر : 144016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، انوشه که در این همایش «طرحی برای زندگی» و در جمع دانشجویان دختر این دانشگاه سخن می‌گفت با توجه به فلسفه آفرینش انسان افزود: همانطوری که خداوند متعال در قرآن فرموده‌اند انسان‌ها بیهوده و عبث آفریده نشده‌اند و ما باید در نیات، اعمال و کارهای خود از بیهودگی فاصله بگیریم و با تفکر و تعمق پیش برویم.


این استاد دانشگاه به رموز موفقیت در دوران زندگی هر فرد اشاره و اظهار کرد: نداشتن روحیه صرفاً مادی‌گرا، درک زمان و مکان، پرهیز از افکار منفی، نحوه بیان و ارائه درست خواسته‌ها و نیاز‌ها، استفاده از مشکلات برای پیشرفت و غافل نبودن نسبت به اطرافیان برخی از عوامل موفقیت در زندگی هستند.


انوشه از برنامه‌های زندگی به مانند دگمه پیراهن تعبیر کرد و گفت: در زندگی، انتخاب رشته، شغل و همسر و... مانند دگمه یک پیراهن هستند که اگر دگمه اول درست بسته نشود، تمام دگمه‌ها اشتباه بسته خواهند شد، لذا باید کمال دقت خود را در گامهای اول زندگی معمول داریم.


وی تصریح کرد: هنر عشق در پیوند دادن تفاوت‌هاست و معجزه‌اش نادیده گرفتن کمبودهاست.


انوشه در ادامه به سوالات مختلف دانشجویان پاسخ داد.


همایش طرحی برای زندگی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز روز دوشنبه ۲۹ آذر برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد تبریز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته