دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

علی معلم: حاشیه‌ها نمی‌توانند به کلیت «شهرزاد» صدمه بزنند/ موفقیت در ایران تاوان دارد

علی معلم گفت: مسئله حاشیه ها هیچ وقت این‌قدر ارزش ندارد که به اندازه متن مطرح شود. «شهرزاد»، یک کار حرفه ای تحسین شده هم از طرف مردم و هم از سوی صاحبنظران بوده است و حق طبیعی مردم است که سریال «شهرزاد» ادامه پیدا کند و به دید مردم برسد. یعنی هر سریالی که موفق بوده این حق را دارد. این حاشیه ها اصلا ارزش ندارند که کسی وقتش را برای آن صرف کند. 
کد خبر : 143982

علی معلم نویسنده، تهیه کننده و کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا افزود: در جامعه ما چند سالی است که حاشیه ها اصلی تر از متن مطرح می شود؛ نه در مورد «شهرزاد» بلکه در مورد همه مسائل دیگر هم وجود داشته است، من فکر می کنم اینها در حوزه تاریخ بی ارزش هستند و آنچه که در حوزه تاریخ ارزش دارد آثار هستند که ماندگار می مانند. اینکه حال اتفاقاتی رخ داده و پشت صحنه ای وجود داشته و یا گرفتاری هایی برای عوامل فیلم به وجود آمده، اینها نمی توانند به کل اثر صدمه بزنند. البته میتواند روحیه جامعه هنری به خصوص دست اندرکاران را یک مقداری تضعیف بکند، که حسن فتحی هم به این نکته اعتراض دارد و فکر میکنم اعتراض درستی بوده است.


علی معلم تصریح کرد: در کنار تمام حاشیه هایی که به وجود می آید، واقعیت چیز دیگری است، واقعیت اثری است که باقی میماند. بخشی از این قضیه هم برمی گردد به اینکه ما اصولا در ایران تاوان موفقیت را می‌دهیم و هیچ کس تاوان شکست یا حماقت یا بد کار کردن را نمی دهد. ایران کشوری است که خیلی آدم باید تاوان موفقیت را پس بدهد، به‌محض اینکه مورد توجه و عنایت مردم قرار میگیری، عده ای هستند که خوششان نمی آید و در همه موارد هم این اتفاق رخ می دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب