دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1395 - 09:20
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران:

300 قهوه‌خانه در منطقه 17 سلامتی مردم را تهدید می‌کند/ سایه سنگین دکل‌های فشار قوی برق بر سر مردم این منطقه

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه در منطقه 17، 300 قهوه‌خانه سلامتی مردم را تهدید می‌کند وجود دکل‌های فشار برق قوی را یکی دیگر از مشکلات مردم مطرح کرد.
کد خبر : 143901

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر پس از ارائه گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه 17 و بیان مشکلات از سوی وی اظهار کرد: سی‌ام تیر ماه سال 95 جلسه‌ای را با دبیران محلات منطقه 17 تشکیل دادیم و ششم مرداد ماه با اعضای کمیسیون بازدید میدانی را با حضور شهردار منطقه انجام دادیم که نتیجه این بازدیدها و جلسات جمع‌بندی با 16 بند بود که برای شهردار تهران فرستادیم.


وی با بیان اینکه امیدواریم شهردار در خصوص موارد مطرح شده دقت و سرعت عمل لازم را به خرج دهد، عنوان کرد: قهوه‌خانه‌ها در منطقه 17 سلامتی مردم را تهدید می‌کنند و جوانان و نیروی موثر و پویا را از عرصه فعالیت خارج و به سوی آسیب‌های اجتماعی جذب می‌کند.


حافظی با بیان اینکه در منطقه 17، 300 قهوه‌خانه وجود دارد، تصریح کرد: محله زهتابی که معروف‌ترین محله منطقه 17 است سرای محله ندارد اما تعداد زیادی قهوه‌خانه در یک محله وجود دارد.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه در این منطقه یک زمین چمن قدیمی وجود دارد که باید ساماندهی شود، گفت:‌ ارتقاء سلامت زندگی در این محله باید مورد توجه قرار گیرد. قرار بود در این محله مرکزی فرهنگی ورزشی تحت عنوان شهربانو برای بانوان افتتاح شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.


حافظی وجود دکل‌های فشار برق قوی در این منطقه را یکی دیگر از مشکلات مردم عنوان و اضافه کرد: این دکل‌های فشار قوی بدون حفظ حریم در این منطقه جولان می‌دهند و سلامتی مردم را تهدید می‌کنند این دکل‌ها باید به زیر زمین منتقل شود.


به گفته وی تجمیع معتادین در این منطقه یکی دیگر از مشکلاتی است که مردم محله را تهدید می‌کند و محل اسکان معتادان باید به فضای عمومی تبدیل شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته