دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رویدادهای دانشگاهی؛ از برپایی نمایشگاه و جشن میلاد تا اجرای برنامه‌های پژوهشی

تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر عنوان نائب قهرمانی رقابت‌های فوتسال بانوان استان خوزستان را به دست ‌آورد.
کد خبر : 143384

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات فوتسال بانوان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان به مدت چهار روز از ۲۳ تا ۲۶ آذر در شهرستان آبادان برگزار شد و در این دوره از مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر موفق به کسب مقام دوم شد و تیم‌های واحد اهواز و مسجدسلیمان به ترتیب مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.


اعضای تیم فوتسال دانشجویی بانوان واحد شوشتر با مربیگری پروین رمضانی و سرپرستی دیانا خلج افشار و با حضور بازیکنان دانشجو، خواهران مهری رشنو، مینا پاپی صاد، سکینه پویا، فریده نیک پی، محبوبه صالحی، آزاده گودرزی، حکیمه شایعی، سیده راضیه موسوی، الهام کوچک‌زاده، شیرین زموده در این دوره از مسابقات حضور داشته‌اند.


امام جمعه استهبان:سیره پیامبر الگویی کامل برای جهانیان است
همزمان با میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و ولادت خجسته امام جعفر صادق و گرامیداشت هفته وحدت مراسم جشنی در تالار علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان برگزار شد.


امام جمعه استهبان در جشن باشکوه که به اهتمام معاونت دانشجویی و فرهنگی و همکاری کانون‌های دانشجویی دانشگاه برگزار شد، با تبریک این روز فرخنده گوشه‌ای ازابعاد شخصیتی پیامبر عظیم الشان اسلام را بر شمرد و با توجه به ویژگیهای شخصیتی آن حضرت به عنوان انسانی کامل، سیره رسول اکرم را نیزالگویی کامل برای جهانیان معرفی کرد.


حجت‌الاسلام مصطفی خاوری افزود:«هر فرد مسلمانی باید سیره آن حضرت که رحمه للعالمین هستند را در تمامی شئون زندگی خود الگو قرار دهد و همانطور که رحمانیت خداوند شامل همه انسان‌ها وموجودات می‌شود، وجود مبارک پیامبر اعظم نیز برای همه انسان‌ها در تمامی اعصار، زمان‌ها و مکان‌ها موجب رحمت و برکت هست.»


این مراسم که با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از جمله مولود خوانی از سوی حمید باقری از مداحان اهل بیت شهرستان، اجرای تواشیح و موسیقی، استندآپ کمدی و مسابقه حضوری ادامه پیدا کرد با پذیرایی از مدعوین و حاضرین در جلسه به پایان رسید.


تجلیل از دانشجویان برگزیده علمی، فرهنگی (فعالین نماز دانشجویی)، ورزشی و اساتید بر‌تر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان


در مراسمی از دانشجویان برگزیده علمی، فرهنگی (فعالان نماز دانشجویی)، ورزشی و اساتید بر‌تر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان تجلیل شد.


در این مراسم که در سالن همایشهای اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و باحضور مسئولان نهاد‌ها و ادارات شهرستان برگزار شد، دکتر جایروند سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان با گرامیداشت روز دانشجو و هفته پژوهش از دانشجویان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه یاد کرد و دستاوردهای این مرکز دانشگاهی در سالهای اخیر که ازآن جمله تصویب ۱۷رشته در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد، بورسیه ۴ نفر از دانشجویان دکترا، برگزاری جشنواره شهید رضایی‌نژاد و تاسیس کانون شکوفایی و خلاقیت شهید رضایی‌نژاد را یادآور شد.


در ادامه برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل مسابقه، موسیقی و نمایش به اجرا درآمد. در پایان از دانشجویان فعال در عرصه فرهنگی، نماز دانشجویی، ورزشی و از اساتید بر‌تر در حوزه پژوهش تجلیل به عمل آمد.


برپایی نمایشگاه نقاشی از آثار دانشجویان دانشکده سما واحد دماوند


مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی در دانشکده سما واحد دماوند با حضور ابوذر نادری رئیس شورای شهرستان، حمید محمد علیان رییس دانشکده سما و جمعی از مسئولان و هنردوستان برگزار شد.


در این نمایشگاه تعداد ۱۲ تابلوی نقاشی از دانشجویان این دانشگاه به نمایش درآمد که ۱۰ تابلو متعلق به فاطمه قربانی و ۲ تابلوی دیگر متعلق به خانم عارفی بود. نمایشگاه نقاشی با تکنیک رنگ روغن و سبک‌های مدرن، رئال، امپرسیونیسم و کلاژ از امروز ۲۸ آذر افتتاح و تا ۲ دی ادامه دارد.


این نمایشگاه همه روزه از ۸ صبح تا ۱۷ عصر میزبان علاقه مندان و هنردوستان بوده و بازدید برای عموم آزاد است.


مقام سومی دانشجوی سما زاهدان در مسابقات هنرهای رزمی


تیم سه‌نفره ووشو دانشجویان آموزشکده سما زاهدان با ترکیب سعید شیبک و حجت‌الله پودینه با سرپرستی و مربیگری میلاد آذرنگ در اولین دوره مسابقات قهرمانی انتخابی دانشجویان کشور اعزامی به المپیک دانشجویان جهان در کشور تایوان شرکت کردند .


در پایان سعید شیبک در یک مبارزه سخت و نفس‌گیر توانست در وزن ۷۰- ساندا مقام سوم کشور را کسب کند و به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت شود.


این مسابقات در تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ آذر ۹۵ با حضور دانشجویان کل کشور در شهر تهران، آکادمی ملی ووشو برگزار شد.


نشست علمی گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی در واحد نورآباد ممسنی


نشست علمی گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی همزمان با هفته پژوهش در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی با حضور اعضای هیأت علمی و دانشجویان مقاطع مختلف کاردانی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد برگزار شد.


در این نشست اعضای هیأت علمی در زمینه‌های پژوهشی مرتبط با علوم تربیتی به سخنرانی پرداختند.


سخنران ابتدایی این نشست دکتر نیما شهیدی در مورد تربیت شهروند جهانی و برنامه درسی مورد نیاز برای تربیت شهروند جهانی سخنرانی کردند.


موضوع سخنرانی بعدی که از سوی دکتر ضرغام یوسفی ارائه شد عدالت سازمانی بود و در پایان دکتر سیروس حدادنیا مطالبی در مورد برنامه ریزی درسی آموزش عالی با رویکرد آموزش مادام العمر بیان کردند.


فینال مسابقات جام فوتسال شهدای مدافع حرم
به مناسبت هفته وحدت این مسابقات در سالن ورزشی امام علی (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی برگزار شد.


این مسابقات با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه با شرکت ۱۲ تیم مختلف برگزار شد.


در ‌‌نهایت تیم فوتسال روستای نظر آباد رستم و شهدای جابه در فینال به مصاف هم رفتند و تیم نظر آباد قهرمان این دوره از مسابقات شد.



بازدید دانشجویان معماری واحد دولت‌آباد از میدان امام علی (ع) اصفهان


جمعی از دانشجویان رشته مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد از پروژه مجموعه امام علی (ع) اصفهان بازدید کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشجویان واحد دولت‌آباد در این بازدید از میدان امام علی (ع) شامل بازار در حاشیه غربی میدان، مسجد جامع در شمال و مقبره خواجه نظام‌الملک در جنوب شرق، قیصریه در جنوب شرق، قیصریه در جنوب، ارگ سلجوقی، کاخ‌ها و عمارات حکومتی در شرق و جنوب شرق، مدرسه سلطان سنجر، مدرسه و منار علی در جنوب غربی و مجموعه هارون ولایت (هارونیه) در غرب و گذرهای اصلی اتصال محدوده‌ها به فضای اصلی میدان بازدید کردند.


استاد واحد دولت آباد و راهنما گروه بازدید کننده از این پروژه گفت: «این طرح پس از ۱۰ سال کار کار‌شناسی در سال ۱۳۸۷ مصوب شد و تاکنون در ۳ فاز اجرا شده است، کل پروژه در حدود ۳۳ هکتار پیش بینی شده است.»


ترجمه کتاب آشکارسازهای مادون قرمز چاه کوانتومی از سوی عضو هیات علمی واحد سردرود


به گزارش خبرنگار آنا، کتاب ترجمه شده «آیتک مطمئن» عضو هیات علمی گروه برق واحد سردرود و دانشجوی دوره دکتری با موضوع بهبود پارامترهای آشکارسازی، قابلیت تجمع این عنصر با سایر ادوات نوری، بهینه‌سازی مصالحه موجود بین پاسخ و آشکارکنندگی، مهندسی طیفی و به پارامترهای آشکارسازی مناسب در دمای اتاق، ساختارهایی مبتنی بر چاه­‌های کوانتومی به همت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به چاپ رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته