دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1395 - 21:15
همراه با پژوهشگران در هفته پژوهش/ 55

بازدید امام جمعه سپیدان از نمایشگاه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان از نمایشگاه هفته پژوهش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان بازدید کرد.
کد خبر : 143021

به گزارش خبرنگار آنا، این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در ساختمان امام علی (ع) و مجموعه‌ای منتخب از دستاوردهای علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.


امام جمعه در این بازدید خود به همراه برخی از مسئولان ادارات شهرستان سپیدان که در جلسه تجلیل از پزوهشگران حضور یافتند با ابراز خرسندی درباره عملکردخوب دانشجویان این واحد دانشگاهی در برگزاری نمایشگاه به خبرنگار آنا گفت: با توجه به نیازهای کشور در عرصه علم و فناوری و برای عدم اتکا به دشمنان خارجی باید بتوانیم از متخصصان متعهد و متدین بهره ببریم و برای دستیابی به قلل رفیع علم و اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم.



موسوی انور بیان کرد: باید محققان و پژوهشگران به دنبال دستیابی این علوم باشند. پژوهش کلید توسعه و حل مشکلات کشور هست زمانی کشور ما به قله رفیع می‌رسد که دانشگاه های ما پژوهش محور باشد. امروزه دانشگاه های ما باید به سمت و سوی تحقیق و پژوهش گام بردارند تا دانشجویان در اینده بتوانند سکان مدیریتی کشور را در دست بگیرند.


وی افزود: نگاه دشمنان داخلی و خارجی به جوانان و دانش آموزان و دانشجویان است و اگر جوانان این مرز و بوم بتوانند در این آزمون مانند دفاع مقدس سربلند شوند همه دشمنان را مایوس خواهند کرد؛ در کنار تحصیل باید تهذیب را برای رسیدن به کمال و سعادت مدنظر داشته باشند زیرا این دو مانند بالی برای پرواز انسان و رسیدن به سرحد کمال است.



در این نمایشگاه‌‏، ماکت های معماری و برخی کتب دانشگاهی و ربات های پرنده و مین یاب و جنگجو در معرض دید عموم قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته