دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هازارد به بازی با کریستال پالاس می رسد، تری همچنان غایب خواهد بود

ادن هازارد می تواند چلسی را در دیدار هفته هفدهم لیگ برتر مقابل کریستال پالاس همراهی کند.
کد خبر : 143012

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از وبسایت نود، چلسی، شنبه در اولین بازی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس میهمان کریستال پالاس است و کونته خوشحال است که در این بازی دوباره ستاره بلژیکی تیمش را در اختیار خواهد داشت. هازارد که به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل ساندرلند غایب بود، در تمرین پیش از بازی با پالاس، شرکت کرده و حالا آماده است تا دوباره در خدمت کونته باشد.


سرمربی آبی پوشان در مورد مصدومین تیمش این چنین گفته است: «هازارد به تمرینات تیم بازگشت و با سایر بازیکنان تمرین کرد، او آماده ی حضور در میادین است. اما باید تصمیم بگیرم که از او استفاده کنم یا خیر. فقط مسئله او نیست، بلکه تصمیم به استفاده از بازیکنان در ترکیب تیم است. انجام سه بازی در شش روز، کار ساده ای نیست، به همین دلیل اهمیت دارد که تمام جزییات را بررسی کنیم و بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.»


وی ادامه داد: «جان تری از مصدومیت اولی که برایش پیش آمد، به خوبی بر آمد و دوباره به وضعیت بازی برگشت، اما باز هم مصدوم شد. حالا در تلاش است تا از مصدومیت جدیدش، رهایی پیدا کند. نمی دانم چه زمانی دقیقاً به میادین بازخواهد گشت ولی در حال تلاش است تا هرچه سریعتر بهبودیش را پیدا کند. او بازیکن خیلی مهمی برای چلسی، برای من و برای هم تیمی هایش است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: جان تری چلسی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته