دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1394 - 15:59
مسئول بسیج مداحان سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی:

نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر باعث پایداری و پیشرفت هر جامعه است

مسئول بسیج مداحان سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی ۴ موضوع نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر را از ثبات، پایداری و پیشرفت هر جامعه و خانواده دانست و عنوان کرد: نماز اول وقت برای هر فرد مسلمانی واجب و ضروریست، چون مهم‌ترین ستون زندگی بوده و نماز تشکر از خداوند است.
کد خبر : 14293

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جواد غفاری در مراسم اختتامیه راهیان نور که با حضور مسئولان دانشگاه و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات واحد میانه برگزار شد، با بیان اینکه حضور شما دانشجویان در مناطق جنگی دارای ارزش‌های زیادی است، اظهار کرد: امروزه باید به این جوانان اعتماد کرد، چون آنان بصیرت بالایی دارند و آن دانشجویی که تکلیف خود را به خوبی احساس کند، واقعاً یک دانشجو است.


مسئول بسیج مداحان سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: اگر دانشجو بخوابد، جامعه می‌خوابد، اگر چیزی درک نکند و نفهمد، جامعه نیز نخواهد نفهمید. او باید بیدار باشد، بداند و انتقاد کند و سخنش را بگوید، اگر نباشد جامعه نیز نخواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: شما از آن دسته از دانشجویانی هستید که تکلیف خود را بهتر دانسته و فروردین ۹۴ را به خوبی آغاز کرده‌اید، زیرا شما از سفر معنوی راهیان نور آمده‌اید و روح معنوی خود را با شهدا صیقل داده‌اید.


معاون آموزشی واحد میانه هم در این مراسم گفت: شما دانشجویان از یک سفر معنوی برگشتید و در این اردو با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و رحیه جهادی و تعمیق ارزش‌های شهدا آشنا شدید.


دکتر جلیل اجلی افزود: شما دانشجویان باید آرمان‌های شهیدان را الگوی زندگی خود قرار داده و اکنون شما‌ها سفیران فرهنگ ایثار و شهادت هستید.




انتهای پیام/

برچسب ها: دکتر جلیل اجلی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته