دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1395 - 10:04
سرهنگ رحمانی خبر داد؛

انحراف به چپ پژوها، کار دست مسافران داد/تصادف زنجیره‌ای با مرگ ٣ نفر تمام شد

٣ تصادف تنها به فاصله چندساعت کام پنجشنبه جاده‌ها را تلخ کرد.این حوادث در مجموع، به مجروح شدن ١١ نفر و کشته شدن ٣ نفر ختم شدند.
کد خبر : 142879

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره تصادفی که ساعت ١٦ پنجشنبه در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاده، گفت: واژگونی مینی بوس ایویکو که ١٤ نفر سرنشین داشت، در محور کیلومتر ١٥ مرند-صوفیان، باعث مجروح شدن ٣ نفر شد. علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.


به فاصله یک ساعت و نیم بعد تصادف دیگری در استان خراسان جنوبی اتفاق افتاده که باعث مجروح شدن ۵ نفر شده است. رحمانی در این باره گفت: ساعت ١٧:٣٠ پنجشنبه، پلیس راه دیهوک، تصادف یک دستگاه پژوپارس و پراید را در محور کیلومتر ٤٧ بیرجند گزارش داد که مشخص شد علت آن تجاوز به چپ پژو بوده است.


شمال استان فارس هم دیروز شاهد حادثه‌ای بود که متاسفانه منجر به فوت شده است. به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، این تصادف که ساعت ۱٨:۴۵ در محور کیلومتر ۱۵ خرامه- آرمستان و بین ۴ وسیله اتفاق افتاده، متاسفانه ٣ کشته و ٣ مجروح به جای گذاشته است.


وی افزود: سواری پژو ٢٠٦، پراید، سمند و وانت نیسان در این تصادف با هم برخورد کرده‌اند که مقصر آن انحراف به چپ پژو ٢٠٦ بوده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته