دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار:

میوه شب یلدا تامین است

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار درباره تامین میوه شب یلدا گفت: خوشبختانه امسال وفور تولید میوه در کشور بود و مشکلی برای تامین میوه شب یلدا نداریم.
کد خبر : 142699

مصطفی دارایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با بیان اینکه قیمت میوه برای شب یلدا قاعدتا افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد، گفت: مغازه‌داران می‌توانند به طور قانونی از حاشیه سود 30 درصدی بهره‌مند شوند اما قیمت‌های هفته جاری و شب یلدای میادین میوه و تره‌بار در حدود 10 درصد افزایش می‌یابد.


وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم هندوانه تا هفته گذشته یک هزار تا یک هزار و 200 تومان بود اما نرخ‌ها در روز چهارشنبه به یک هزار و 500 تومان در میادین میوه و تره‌بار رسید.


دارایی‌نژاد ادامه داد: قیمت پرتقال تامسون شمال در هفته جاری به نسبت درجه کیفیت یک تا 2 هزار تومان، پرتقال جنوب 3 تا 5 هزار تومان، کیوی یک تا 2 هزار و 500 تومان و نارنگی 2 تا 3 هزار و 500 تومان در میادین میوه و تره‌بار است.


وی درباره تامین بازار شب یلدا هم اضافه کرد: میزان تولید میوه امسال 2 تا 3 برابر سال گذشته بود و از این رو میوه در سال جاری به وفور تولید شد و کمبودی برای تامین بازار شب یلدا نداریم.


رئیس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار بیان کرد: خوشبختانه میوه‌های شب یلدا اعم از کیوی، هندوانه، انار، پرتقال به وفور وجود دارد. البته نارنگی عموما با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال به اتمام می‌رسد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شب یلدا میوه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته