دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قوچان‌نژاد: هیچ پیامی برای دوستم نداشتم/ مهم پیروزی‌مان است

مهاجم ایرانی هیرنوین گفت: به عنوان بازیکن باید از بازی‌های جام حذفی نهایت استفاده را کنیم.
کد خبر : 142405

به گزارش گروه ورزشی آنا، رضا قوچان نژاد پس از پیروزی هیرنوین در جام حذفی که با تک گل وی همراه بود،در مصاحبه با FOX Sports عنوان کرد: بازی امشب یک کاپ حقیقی بود. حریف ما چیزی برای از دست داشتن نداشت. آنها در این بازی تلاش کردند و خوب ظاهر شدند و به خاطر تلاش تیم آیزلمییروگلز به آنها کمال احترام را می‌گذارم. پیش خودمان این حس را داشتیم که به راحتی به پیروزی خواهیم رسید و بازی هرگز بیشتر از 90 دقیقه نخواهد بود. اکنون آن چیزی که مهم است ما به پیروزی رسیدیم و فردا کسی درباره ما صحبت نخواهد کرد.


قوچان نژاد که در تیم کامبور چندین فصل با فان در هاید، سرمربی کنونی تیم آیزلمییروگلز همبازی بود درباره احساسش پس از گلزنی به تیم همبازی سابقش گفت: این واضح است که دوستم از گلزنی من به تیمش خوشحال نشده است. من نیز هیچ پیامی برای او نداشتم.


مهاجم ایرانی هیرنوین در پایان گفت: ما در این بازی تلاش کردیم تا به پیروزی دست پیدا کنیم. اکنون پس از این پیرزوی همه بازیکنان می‌توانند با احساس خوبی به خانه بروند. به نظرم این دیدار شبی رویایی برای ما بود. ما به عنوان بازیکن باید از چنین بازی‌هایی نهایت استفاده را کنیم.


تیم هیرنوین با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هلند صعود کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب