دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد؛ تیم قهرمان 2016، سه میلیون دلار جایزه گرفت

اجلاس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رقابت‌های باشگاهی آسیا 2017 کار خود را از صبح امروز سه‌شنبه از ساعت 10 در هتل هیلتون کوالالامپور مالزی آغاز کرد.
کد خبر : 142112

به گزارش گروه ورزشی آنا ،مراسم قرعه‌کشی دور گروهی پانزدهمین دوره فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز در کوالالامپور مالزی آغاز شد تا 3 نماینده ایران در این مرحله حریفان خود را بشناسند.


در شروع این مراسم، ویدئو کلیپی از نحوه برگزاری رقابت‌های باشگاهی آسیا در سال گذشته و تیم‌های حاضر در این مسابقات با بخش ویژه‌ای که به فینالیست‌های جام قهرمانان آسیا اختصاص داشت، پخش شد.


در ادامه، «شین منگیل» دبیر اجرایی اجلاس به حاضران خوش آمد گفت و برنامه‌ها را اعلام کرد. پس از آن «برایان سی» از مسئولان کمیته اجرایی مسابقات توضیحاتی را درباره رقابت‌های فصل 2016 جام قهرمانان آسیا به حاضران ارائه کرد.


وی در جریان توضیحات خود اعلام کرد؛ قهرمان و نایب قهرمان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در فصل 2015-2016 به ترتیب؛ سه و یک و نیم میلیون دلار جایزه دریافت کردند که این جوایز جدا از دیگر درآمدهای باشگاه‌ها از این رقابت‌ها بوده است.


وی همچنین گزارشی از افزایش مخاطبان رقابت‌ها ارائه و درباره پخش تلویزیونی و همچنین پخش تصاویر و اخبار رقابت‌های باشگاهی قاره توضیح داد.


فهرست تیم هایی که به صورت مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2017 صعود کرده‌اند به این شرح است:


* غرب آسیا:


الاهلی، الهلال و التعاون (عربستان) - استقلال خوزستان، ذوب آهن و پرسپولیس(ایران) - لوکوموتیو(ازبکستان) - العین، الجزیره و الاهلی (امارات) - لخویا و الریان (قطر)


4 تیم برتر پلی آف غرب به این تیم‌ها اضافه می‌شوند.


در دور پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2017 تیم استقلال تهران، نماینده چهارم ایران به مصاف السد قطر می‌رود.


*‌شرق آسیا:


اف سی سئول، چونبوک موتوز و سوون بلووینگز (کره جنوبی) - آدلاید یونایتد، وسترن سیدنی وندرز (استرالیا) - کاشیما آنتلرز(دو نماینده دیگر ژاپن در پایان جام امپراتور این کشور مشخص می‌شوند.). گوانگژو اورگرانده و جیانگسو (چین) - مونگ تونگ یونایتد (تایلند). اس سی استرن(هنگ کنگ).


4 تیم برتر پلی آف شرق به این تیم ها اضافه می‌شوند.


در مرحله پلی آف 15 تیم منطقه غرب و 13 تیم از شرق حضور دارند که تمامی دیدارهای پلی آف به صورت تک بازی برگزار می‌شود.


در حاشیه مراسم


گوینده برنامه از حضار در سالن خواست تا تلفن های همراه خود را به دلیل ایجاد اختلال در سیستم ها خاموش کنند و از افراد حاضر در این مراسم خواست تا از مانیتورهایی که مقابل میزهایشان هست برای کارهای اینترنتی استفاده کنند.


*گروه‌بندی غرب آسیا به شرح زیر است:


گروه A:


گروه B:


گروه C:


گروه D:



*گروه‌بندی شرق آسیا به شرح زیر است:


گروه E:


گروه F:


گروه G:


گروه H:


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته