دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1395 - 10:49

روایتی از نماینده تهران؛ دبیرکل مردم‌سالاری تهیه کننده سینما می‌شود!

روزنامه شرق در شماره امروز (23 آذرماه) در مطلبی با تیتر «مصطفی کواکبیان کیست و چه می‌گوید؟» روایتی از نماینده تهران در مجلس دهم منتشر کرده است.
کد خبر : 142105

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در ابتدای گزارش روزنامه شرق آمده است: نوشتن درباره مصطفی کواکبیان چندان ساده نیست. نمی‌شود مواضع‌ او را کنار هم قرار داد و عنوان یا برچسبی مشترک برای او یافت، سهل‌ترین القابی که می‌شود با خیالی راحت‌تر پسوند یا پیشوند نام مصطفی کواکبیان قرار داد، نماینده مجلس یا همان دبیرکل حزب مردم‌سالاری است که خود دارای تعریف و توصیف مدون و پیش‌ساخته‌ای هستند.


این روزنامه اصلاح‌طلب، در سه پاراگراف به بیوگرافی کواکبیان پرداخته و می‎نویسد: سال ٤١ در سمنان به دنیا آمد. ٢٠ساله بود که در دانشگاه امام صادق پذیرفته شد و به تهران آمد. همان سال هم با همسر برادر شهیدش ازدواج کرد. او در آن ایام به مدیریت هشت‌ساله رئیس دولت اصلاحات خرده می‌گرفت و می‌گفت: «در دوره دولت اصلاحات، دولت‌سالاری به وجود آمد؛ نه مردم‌سالاری».


در ادامه این مطلب آمده است: کواکبیان در جدیدترین اقدامش به‌عنوان تهیه‌کننده با ساخت فیلم «خانم اصلاح‌طلب‌، آقای اصولگرا» وارد عرصه هنر و سینما شده است. همچنین در این گزارش به طعنه‌های رئیس مجلس به مصطفی کواکبیان از قبیل «پروفسور کواکبیان» و «غش نکنید» اشاراتی کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته