دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واحد بیله‌سوار مغان؛ از اعتراض‌ به سفر نتانیاهو تا برگزاری همایش خودمراقبتی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار مغان با تجمع در محوطه دانشگاه و  با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و قرائت بیانیه اعتراض خود را به سفر قریب‌الوقوع نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاک جمهوری آذربایجان اعتراض کردند.
کد خبر : 142102

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در بخشی از بیانیه این واحد دانشگاهی آمده است: ما استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان خطاب به دولت‌مردان جمهوری آذربایجان هشدار می‌دهیم با برقراری ارتباط ننگ‌آور با رژیم کودک‌کش صهیونیستی که لکه پاک نشدنی در پیشانی سرزمین‌های اسلامی است بیش از این موجب تحریک احساسات مسلمانان به‌ویژه مردم شیعه و غیرتمند جمهوری آذربایجان نشوند و از وزارت امور خارجه می‌خواهیم اقدامات لازم را برای احضار و توجیه سفیر جمهوری آذربایجان نسبت به عواقب چنین سفری انجام دهند.


برگزاری همایش خودمراقبتی در واحد بیله‌سوار مغان


همایش خود مراقبتی با همکاری شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان بیله‌سوار مغان در این واحد برگزار شد.



در این همایش یکروزه رئیس شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیله‌سوار مغان از استقبال دانشجویان، استادان و کارمندان از دوره آموزش خود مراقبتی و اهتمام مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری موفق دوره‌‌های سلامت، بهداشت و مبارزه با نارسائی‌های بهداشتی از جمله اعتیاد و غیره ... قدردانی کرد و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان بیله‌سوار مغان را مایه خیر و برکات برای کل استان دانست.


برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن در وقت فضیلت


کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن به همت دفتر فرهنگ اسلامی واحد و با استقبال استادان، کارمندان و دانشجویان در نمازخانه واحد بیله‌سوار در قالب حلقه‌های صالحین بسیج در وقت فضیلت برگزار می‌شود .



ایوب سرافراز رئیس واحد بیله‌سوار مغان از برگزاری منظم کلاس‌های قرآن و عترت با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری جلسات احکام در دفتر فرهنگ اسلامی به‌صورت همه روزه از مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد حاج صادق مرادی قدردانی کردند.


برگزاری کلاس‌های احکام با محوریت امر به معروف و نهی از منکر


کلاس‌های احکام با محوریت امر به معروف و نهی از منکر نیز در دفتر فرهنگ اسلامی واحد و با استقبال دانشجویان برگزار می‌شود.


صادق مرادی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد بیله سوار با ارائه گزارشی از شرح فعالیت‌های دفتر فرهنگ اسلامی واحد از برگزاری کلاس‌های احکام، قرآن و عترت، برگزاری زیارت عاشورا و زیارت حضرت پیامبر (ص)، تلاش برای برپایی اردوهای زیارتی از محل بودجه فرهنگی واحد، توزیع کتاب‌های دینی بین دانشجویان و برگزاری امتحانات با اهدای جوایز ارزنده خبر داد.


دیدار با خانواده جانبازان


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار مغان با حضور در جمع خانواده دانشجویان جانباز جنگ تحمیلی روز دانشجو را به آنان تبریک گفتند.



هیات رئیسه، استادان، کارمندان و دانشجویان بسیجی واحد بیله‌سوار مغان با حضور جداگانه در منزل جانبازان جنگ تحمیلی دولتی و راعی که فرزندانشان دانشجوی واحد بیله‌سوار مغان هستند روز دانشجو را به آنان تبریک گفتند.


در این دیدار صمیمی که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیله‌سوار مغان انجام شد، رئیس واحد بیله‌سوار مغان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شیرمردان و شیرزنان خانواده‌های ولایت‌مدار ایثارگران که پاک‌ترین جوانان این مرزو بوم را فدای ایران اسلامی کردند تا نهال انقلاب اسلامی در دلهای جهانیان رشد و شکوفا کنند تشکر و هدایایی از طرف این واحد به خانواده جانبازان اهدا کرد.


غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا


دانشگاهیان واحد بیله‌سوار مغان به مناسبت روز دانشجو با حضور در مزار شهدای والامقام و با غبارروبی و عطر افشانی و نثار فاتحه یاد و خاطرات شهدای والا مقام را گرامی داشتند و با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.



سرافراز شهدای انقلاب اسلامی را الگوهای راستین جامعه دانست و گفت: «میثاق با شهدا و امام شهدا جامعه را به سوی رشد و بالندگی سوق خواهد داد و توطعه‌ها و برنامه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب