دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1395 - 10:19
3 خبر/

برپایی نمایشگاه آثار عکاسی طبیعت استان همدان در واحد تویسرکان

نمایشگاهی از آثار عکاسی با موضوع طبیعت استان همدان در دانشگاه ساختمان فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان برگزار شد.
کد خبر : 142085

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این نمایشگاه به همت دفتر فرهنگ اسلامی و به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت برگزار شد.


این نمایشگاه که تعداد 50 قاب عکس از مصطفی اسدبیگی به نمایش درآمده است، با حضور دکتر سعید جامه‌بزرگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، دکتر گودرزی رئیس دبیرخانه استان و مسئولان دانشگاه آزاد استان و دیگر واحدهای استان افتتاح شد.


جامه بزرگی با تمجید از کار هنری این عکاس جوان که در کنار تحصیل به امور هنری و عکاسی نیز اشتغال دارد ابراز امیدواری کرد که این قبیل کارهای فرهنگی هنری الگویی مناسب برای سایر دانشجویان باشد.


اسدبیگی دانشجوی رشته حسابداری این واحد دانشگاهی است که سابقه برگزاری کلاس‌های آموزش عکاسی را برای دانشجویان این واحد دانشگاهی در دو مقطع دارد و به مدت سه سال است که به صورت حرفه‌ای به عکاسی اشتغال دارد.


این عکاس جوان در توضیحی درباره این نمایشگاه گفت: «در این نمایشگاه تعداد 50 قاب عکس در ابعاد 70 در 50 و 60 در 40 با موضوع طبیعت و گردشگری به نمایش درآمده است.»


نشست هم‌اندیشی کانون دانشجویی هلال‌احمر واحد تویسرکان


به گزارش خبرنگار آنا، اعضای جمعیت هلال‌احمر واحد تویسرکان در نشستی با دکتر بابایی رئیس واحد و معاون دانشجویی فرهنگی و مسئولان دفتر فرهنگ دیدار و گفت‌وگو کردند.


رئیس واحد تویسرکان کانون دانشجویی هلال‌احمر را یکی از فعال‌ترین کانون‌های این واحد دانشگاهی معرفی کرد و از خدمات داوطلبانه این اعضا در انجام فعالیت‌های انسان دوستانه قدردانی کرد.


بابایی از کانون دانشجویی هلال احمر را یکی از کانون‌های بی‌طرف عنوان کرد که اهداف متعالی از جمله کمک به هم‌نوع از فعالیت‌های عمده آن است.


دکتر بداغی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد نیز در سخنانی کانون دانشجویی هلال‌احمر را فعال‌ترین کانون واحد تویسرکان دانست.


در پایان با اهدا هدایایی از اعضای شورای اجرایی و دانشجویان فعال کانون دانشجویی هلال‌احمر به مناسبت قدردانی شد.


نشست دبیران تشکل‌های اساتید و دانشجویان و هیات‌های هذهبی استان همدان در واحد تویسرکان


به گزارش آنا، این نشست به همت تشکل‌ها سیاسی اسلامی و هیات‌های مذهبی واحد تویسرکان و با حضور دکتر تروهید معاون هیات عالی نظارت در منطقه ۹ دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام طالقانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و تنی چند از روسا و مسئولان دانشگاه‌های استان همدان در سالن کنفرانس واحد تویسرکان برگزار شد.



جامه‌بزرگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در این نشست با بیان اینکه بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همه واحدها موظف به برگزاری نشست‌هایی به‌مناسبت گرامی‌داشت روز دانشجو تا 25 آذر هستند، با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری در سال آینده، سیاست دانشگاه آزاد اسلامی همچون گذشته بی‌طرفی و دوری از جبهه‌گیری و طرفداری له یا علیه حزب و گروه خاصی است و کسانی که بتوانند احراز صلاحیت کنند برای ما قابل احترام هستند اما سیاست دانشگاه آزاد اسلامی حمایت نکردن از حزب یا شخص خاصی است.


در ادامه نشست استادان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نظرهای خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته