دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور مسئولان بسیج دانشجویی شبستر در واحد صوفیان

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان شبستر و هیات همراه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان حضور یافته و بر تعامل بیشتر در راستای اثربخشی فعالیت‌های علمی و فرهنگی بسیج دانشجویی تاکید کردند.
کد خبر : 141973

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان شبستر با تاکید به اهداف بسیج دانشجویی در راستای هم‌افزایی برای اجرای فعالیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی، نتیجه و خروجی فعالیت‌ها را در ارتقای عملکرد بسیج بسیار با اهمیت دانست.


مهدی عبدالهی با تبریک و اظهار خرسندی از انتصاب دکتر رحمانی کهنموئی به سمت رئیس واحد صوفیان با توجه به فعالیت‌ها و تجربیات وی در بسیج دانشجویی استان، گفت: «امیدواریم با عنایات خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با حمایت‌های رئیس واحد که جزو بسیجیان پیشکسوت هستند، بتوانیم گام‌های مثمر ثمر در راستای اعتلای علم و فرهنگ برداریم.»


رئیس واحد صوفیان نیز با قدردانی از حضور مسئولان بسیج در واحد صوفیان خواستار برنامه‌ریزی و فعال کردن بسیج دانشجویی واحد صوفیان در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، تربیت بدنی و هنری و .. شد.


جعفر رحمانی کهنموئی افزود: «تمهیداتی برای غنا بخشی به محتوای کلاس‌های درسی گروه معارف با اجرای کرسی‌های آزاداندیشی با موضوعات روز جامعه و با حضور عموم دانشجویان در بطن کلاس‌های درسی در ترم آتی اندیشیده شده است.»


وی با توجه به اراده دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بر گسترش فعالیت‌های دانشجومحور در واحدهای استان، بر ایجاد هم‌افزائی با اجرای برنامه‌های مشترک بین دانشگاهی تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته