دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1395 - 10:47

رقابت‌های جام جهانی تکواندو باکو؛ نخستین پیروزی تکواندوکاران/ کره جنوبی دومین حریف ایران

تیم ملی تکواندوی کشورمان در نخستین دیدار خود در گروه اول مسابقات تیمی جام جهانی 2016، تیم روسیه را از پیش رو برداشت و 3 امتیاز نخست را برای خود ثبت کرد.
کد خبر : 141743

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تیمی جام جهانی تکواندو در سال 2016 با حضور 7 تیم برتر جهان در گروه مردان و 8 تیم برتر جهان در گروه زنان از دقایقی پیش در مجموعه ورزشی المپیک «سارهادچی» باکو کار خود را آغاز نمود و تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که در گروه اول این رقابت‌‎ها با تیم‌های ایران، روسیه، کره‌جنوبی و ترکیه هم‌گروه شده بود، در نخستین دیدار خود رو در روی تیم روسیه قرار گرفت و موفق شد در رقابتی حساس و با اختلاف یک امتیاز نتیجه را 15 بر 16 به نام خود ثبت کند.
فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و سیاوش فخرایی و مهدی جلالی ترکیب تیم‌ ملی را در این مسابقات تشکیل دادند.تیم‌ ملی تکواندوی کشورمان دو مبارزه دیگر پیش رو دارد و باید ابتدا به مصاف تیم کره‌ جنوبی برود و سپس با ترکیه رقابت کند.
دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم تعیین می‌شود. هر برد 3 امتیاز و هر تساوی یک امتیاز برای تیم‌ها در جدول رده بندی محسوب می‌شود.
هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی (مربی) و هادی افشار (مربی بدنساز) است.مسابقات جام جهانی G2 است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب 20، 12، 7.2 و 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته