دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر بهداشت:

وحدت بیش از پیش شیعه و سنی نیاز امروز جهان اسلام است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وحدت اهل تشیع و تسنن را نیاز امروز جهان اسلام بیش از پیش دانست.
کد خبر : 141520

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی که برای افتتاح دو پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان خاش حاضر و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به سخنرانی پرداخت با تبریک ایام پربرکت هفته وحدت از حضور در جمع مردم غیور شهرستان خاش ابراز خوشحالی کرد.


وی یکی از مشکلات امروز دنیا که همان فعالیت‌های ضدانسانی داعش است را نام برد و این اقدامات را در راستای تضعیف و خشن نشان دادن چهره اسلام به جهانیان دانست.


قاضی‌زاده هاشمی علاوه بر حمایت استکبار جهانی و صهیونیسم از اینگونه تحرکات، ناآگاهی و جهل برخی از مسلمانان را نیز باعث و بانی اینگونه اقدامات ناشایست دانست.


وی گفت: «شیعه و سنی ستون‌های استوار خیمه اسلام هستند. وجود این دو در کنار هم است که این خیمه را استوار و پابرجا نگه می‌دارد. دشمنان اسلام و مسلمین بیش از قبل تلاش می‌کنند تا این خیمه را برچیده و بر روی زمین بنشانند. به همین سبب اتحاد و همدلی و وحدت این دو ستون بزرگ و قدرتمند جهان اسلام بیش از پیش احساس می‌شود.»


قاضی زاده هاشمی عنوان کرد:‌ «در کنار همین وحدت و همدلی است که امنیت و آرامش تبلور یافته و پیشرفت و ابادانی محقق می‌شود.»


مهندس علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز ابراز امیدواری کرد که خیرات و برکات این سفر بزودی برای مردم محروم استان سیستان و بلوچستان قابل مشاهده باشد.


در پایان این جلسه هدایایی به رسم یادبود به وزیر بهداشت و درمان تقدیم شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته