دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1395 - 11:45

دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در راه استانداردسازی آزمایشگاه و کارگاه‌ها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد بروجرد با رییس اداره استاندارد شهرستان بروجرد به منظور استانداردکردن آزمایشگاه و کارگاه‌های این واحد و همکاری در زمینه‌های مختلف پژوهشی، آموزشی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : 141409

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا معظمی گودرزی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با تشکر از همکاری اداره استاندارد بروجرد به بیان توانمندی‌های پژوهشی، کارگاهی و آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی پرداخت و خواستار تایید صلاحیت به عنوان «آزمایشگاه همکار» سازمان ملی استاندارد ایران شد.


عنایت شرفی رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد نیز در این دیدار توانمندی‌ها و زمینه‌های کاری مشترک از جمله «استقرار دفتر استانداردسازی در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد» و زمینه‌سازی برای برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نحوه تدوین استانداردهای ملی ایران به منظور ایجاد شرایط بهره‌گیری از اساتید دانشگاه آزاد بروجرد را مطرح و از موضوع تایید صلاحیت این واحد به‌عنوان «آزمایشگاه همکار استاندارد» استقبال کرد.


وی گفت: «بررسی‌های لازم از سوی بازرسان و کارشناسان استاندارد درباره نیروی کارشناسی، تجهیزات آزمایشگاه های دانشگاه آزاد واحد بروجرد و امکان‌سنجی آن برای فرآورده‌های مختلف، انجام خواهد شد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته