دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

تنها 84 نفر از آموزشیاران به صورت قراردادی فعالیت می‌کنند

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی عنوان کرد: تمام آموزشیاران نهضت سواد آموزی تا سال 92 تبدیل وضعیت شده و به استخدام آموزش و پرورش درآمده‌اند و فقط 84 نفر از آنان باقی مانده است.
کد خبر : 141252

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از باشگاه خبرنگاران، علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در خصوص برنامه در نظر گرفته شده برای وضعیت آموزشیاران اظهار کرد: همان‌طور که پیش از این نیز بیان شده اکنون اکثریت قریب به اتفاق آموزشیاران همکاری کننده با این سازمان در سال 1390 تبدیل وضعیت شده و اکنون در وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار هستند.


وی با بیان اینکه در مورد آموزش دهندگانی که از طریق شرکت‌های طرف قرارداد اقدام به فعالیت‌های سواد آموزی می‌کنند، شرایط متفاوت است، عنوان کرد: براساس قانون اصلاح تبصره 10 ماده 70 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزش مصوب 95/8/26 مجلس شورای اسلامی تمام آموزشیاران غیر مستمر و آموزش دهندگانی که از سال 1379 تا 1391 به صورت مستمر یا غیر مستمر در فعالیت‌های سواد آموزی همکاری کرده‌اند مشمول قانون مذکور هستند.


رئیس سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: تمام آموزشیاران نهضت سواد آموزی تا سال 92 تبدیل وضعیت شده و به استخدام آموزش و پرورش درآمده‌اند و فقط 84 نفر از آنان باقی مانده است.


وی تصریح کرد: البته با پیگیری‌های و مکاتبات صورت گرفته مقرر شده این افراد کما فی السابق به صورت قراردادی فعالیت خود را ادامه دهند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته