دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1394 - 16:41

تجدید عهد با آرمان مقدس شهدا در واحد مراغه

جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد مراغه طی مراسم با شکوهی با غبارروبی مزار شهدا با آرمانهای مقدس آن‌ها تجدید پیمان کردند.
کد خبر : 14096

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه و همراهی هیئت رئیسه دانشگاه، جمعی از خانواده معظم شهدا و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مراغه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر فرهنگی این نهاد، در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار پاک شهدای شهرستان مراغه حضور یافتند.


رئیس واحد مراغه در این مراسم با تأکید بر مدیون بودن نظام و انقلاب به خون سرخ شهیدان گفت: شهدا کسانی بودند که در لحظه خطر از همه لذات دنیوی گذشتند و برای همیشه تاریخ جاودانه شدند.


دکتر محمدرضا ولیلو خاطرنشان کرد: جوانان و قهرمانان دیروز از همه چیز خود در راه وطن و استقلال و امنیت آن گذشتند و اکنون وظیفه ماست که قدردان ایثار و فداکاری آنان باشیم. راه و آرمان آنان را ادامه دهیم و در راستای اعتلای همه جانبه میهن اسلامی گام برداریم.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد مراغه نیز در این مراسم با تشکر از بانیان این مراسم به ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه گفت: شهدا همیشه زنده‌اند و بنابه فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.


حجت الاسلام محمدحسین هاشمیان افزود: بسیاری از این شهیدان در عنفوان جوانی و آینده درخشانی در پیش رو داشتند. تعدادی از آنان دانشجو بودند که بر حسب وظیفه دینی و شرایط بحرانی کشور راهی جبهه‌ها شدند و جان خود را فدای دین و ایمان خود کردند.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد مراغه گفت: ۴ شهید گلگون کفن این واحد دانشگاهی، مدال افتخار بزرگی است که حفظ حرمت و پاسداشت آن، مسئولیت سنگینی بر دوش ما می‌گذارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته