دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1395 - 14:34

مسابقه آشپزی و شیرینی‌پزی در دانشکده مدیریت واحد تهران‌غرب + تصاویر

در آستانه هفته پژوهش و با هماهنگی حوزه معاونت پژوهش و فناوری و تلاش و همکاری رییس دانشکده مدیریت، مدیرگروه و دانشجویا ن رشته مدیریت هتلداری برای اولین بار مسابقه آشپزی و شیرینی پزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.
کد خبر : 140906

به گزارش خبرنگار آنا، این مسابقه با حضور پروین داداندیش رییس واحد تهران غرب، ندا آتش وحیدی رییس دانشکده مدیریت، مهدی حیدری معاون اداری مالی، بابک نصیری مدیرگروه مدیریت هتلداری، هادی رزقی شیرسوار مدیرگروه مدیریت آموزشی، مریم مصلح رییس اداره ارتباط با صنعت، سرپرست روابط عمومی و تعدادی از اعضای هیات علمی و همکاران دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.


در این مسابقه 23 تیم دانشجویی از رشته مدیریت هتلداری در دو گروه آشپزی و شیرینی‌پزی با هم به رقابت پرداختند. هر یک از تیم های شرکت کننده با سلیقه و نظر شخصی خود غذا و شیرینی که از قبل آماده کرده بودند را همراه با کد ارائه شده از سوی داوران در میزهای واقع در سلف دانشکده مدیریت قرار دادند.



معصومه فتوحی و فرحناز محسنی آراسته مدرسان آشپزی گروه هتلداری واحد تهران غرب به عنوان داوران مسابقه یکایک غذاها و شیرینی ها را مورد ارزیابی قرار داده و سپس نتیجه را به شرح زیر اعلام کردند:


در رشته آشپزی: مزیده شیری با پخت غذای مرغ شکم پر و کسب 100 امتیاز به عنوان نفر اول، محمد سرمد نیاخلیل با پخت غذای فینگر فود دلمه و کوکوسبزی و گوشت و سیب زمینی و کسب 98 امتیاز به عنوان نفر دوم و زهرا عبادی با پخت غذای رولت کوکوسبزی و کسب 97 امتیاز به عنوان نفر سوم معرفی شدند.


در رشته قنادی یا شیرینی‌پزی: فاطمه رواسیان با کیک طرح امیتیست و کسب 98 امتیاز به عنوان نفر اول، بهار بیدمشکی با کیک طرح عریان و کسب 90 امتیاز به عنوان نفر دوم و بهزاد نوری با طرح چیزکیک چینی و کسب 85 امتیاز به عنوان نفر سوم معرفی شدند.



فتوحی و آراسته داوران این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کردند که در ارزیابی هر یک از آشپزی ها و شیرینی پزی صورت گرفته 40 نمره برای تزیین و 60 نمره برای کیفیت غذاها و شیرینی ها که شامل طعم، رنگ، پخت، عطر و بو، بافت و چاشنی های مناسب بکار رفته، میزان دقت و کار در نظر گرفته شده است.


آراسته با عنوان کردن این مطلب که از دانشجویان خواسته شده با پخت غذاهای ایرانی در این مسابقه شرکت کنند، گفت: هدف اصلی از این مسابقه اشاعه و حفظ هویت غذاهای اصیل ایرانی بوده که می تواند بنابر مقتضای روز و شرایط کنونی با طراحی های مدرن و جدید نیز همراه شود.



در پایان این مراسم از همه شرکت کنندگان با غذاهای آماده شده توسط دانشجویان پذیرایی به عمل آمد و مقرر شد به نفرات اول تا سوم مسابقه در روز اختتامیه هفته پژوهش جوایزی به رسم یادبود اهدا شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته