دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1395 - 14:13
همراه و همگام با دانشجویان در آذر/ 102

استاد پیشکسوت جامعه پزشکی: 16 آذر، روزی مقدس با نماد استکبارستیزی

همزمان با فرا رسیدن 16 آذر، روز دانشجو، مراسم جشنی با حضور دکتر مسلم بهادری رئیس گروه علوم پایه فرهنگستان علوم پزشکی، هیات رئیسه و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دکتر شایورد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی برگزار شد.
کد خبر : 140478

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم که به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و همکاری بسیج دانشجویی و با حضور رئیس، معاونان، روسای دانشکده‌ها، استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد برگزار شد، استاد پیشکسوت گروه علوم پزشکی دانشگاه تهران و رئیس گروه علوم پایه فرهنگستان علوم پزشکی، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دانشجو به شرح خاطرات حضور خود در واقعه 16 آذر پرداخت.


بهادری گفت: جنبش دانشجویی اصولا بعد از 28 مرداد یک جنبش ضداستکباری و ضداستعماری بود و روز 16 آذر روز مقدسی است با نماد استکبارستیزی که خاصیت جنبش دانشجویی بوده است.


در ابتدای این مراسم که با حضور پرشور دانشجویان همراه بود، دکتر مهدی رضایت رئیس واحد علوم دارویی با تبریک روز دانشجو از برگزار کنندگان این مراسم تشکر کرد و گفت: کسانی از جنس شما دانشجویان برای این مملکت جانفشانی کردند و باید در این روز یاد و خاطرشان را گرامی بدارید.


این مراسم با پخش کلیپ‌های شاد، مسابقه، موسیقی سنتی و تقدیر از دانشجویان پایان یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب