دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1395 - 12:40
در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

کارگاه آموزشی «مدیریت و رفتار سازمانی» ویژه مدیران ارشد دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «مدیریت و رفتار سازمانی» با حضور و استقبال بیش از سی نفر از مدیران ارشد دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران طی دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار می شود.
کد خبر : 140354

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ به همت اداره کل برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر؛ کارگاه مدیریت و رفتار سازمانی با حضور و استقبال 34 نفر از مدیران ارشد واحدهای اسلامشهر، علوم پزشکی تهران، یادگار امام (ره)، دماوند، صباشهر، شهرقدس، تهران غرب، ورامین – پیشوا و پرند طی امروز هفدهم و فردا هجدهم آذر در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.



دکتر فرشید عبدی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و مدرس کارگاه آموزشی «مدیریت و رفتار سازمانی» طی 16 ساعت (روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 17 و 18 آذره) حاضران را با سرفصل های اساسی دوره، همچون: معرفی رفتار سازمانی و علل نیاز به آن در مدیریت دانشگاه، رفتار فردی، انگیزش، رفتار گروهی و مبانی رهبری آشنا کرده و در خاتمه به پرسش های مطرح شده حاضران در این زمینه پاسخ خواهد گفت.





پس از پایان کارگاه، گواهی گذراندن دوره با موفقیت برای شرکت کنندگان از سوی اداره کل برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر صادر خواهد شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته