دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1395 - 15:28

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین واحد تفت و موسسه خانه عمران و معماری استان یزد

تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های گردشگری علمی، تربیت بدنی، ورزش و سلامت بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت و موسسه خانه عمران و معماری استان یزد منعقد شد.
کد خبر : 139419

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا جواهری رئیس واحد تفت در نشستی که به منظور امضای این تفاهم‌نامه برگزار شد، هدف از امضای تفاهم‌نامه همکاری واحد تفت و موسسه خانه عمران و معماری استان یزد را بهره‌برداری مطلوب و مناسب از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه در راستای گسترش گردشگری علمی، توسعه و تعمیم ورزش و تربیت بدنی و ایجاد بستری لازم برای ایجاد سلامت جسم و جان در جامعه عنوان کرد.


مهندس سیدحسین سعیدنامه رئیس موسسه خانه عمران و معماری استان یزد نیز با توجه به وجود نیروی انسانی دانش‌آموخته و متبحر در دانشگاه، امکانات سخت‌افزاری لازم برای انجام پژوهش و تحقیق، ارائه راهکارهای مناسب در زمینه گردشگری علمی و کمک به گسترش امر ورزش و ارتقای سلامت در جامعه، هدف موسسه خانه عمران و معماری استان یزد را از این تفاهم‌نامه تبادل نظر، رایزنی و همکاری مشترک برای تحقق موارد فوق دانست.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت دارای رصدخانه‌ای مجهز به بزرگترین تلسکوپ موجود در ایران است که در کنار آن نیز کتابخانه تخصصی نجوم راه‌اندازی شده است. در این واحد دانشگاهی رشته تربیت بدنی با گرایش‌های مختلف در مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد با امکانات و تجهیزات مناسب وجود دارد که زمینه فعالیت‌های تحقیقاتی و برنامه‌ریزی را در راستای توسعه انواع گردشگری علمی، ورزشی و تربیت بدنی فراهم می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته