دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 17:08

واحد اسلامشهر قهرمان فوتسال استان تهران شد/ نایب قهرمانی واحد فیروزکوه

صبح امروز تیم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با قبول شکست ۴ بر صفر در برابر تیم فوتسال دانشجویی واحد اسلامشهر توانست به عنوان ارزشمند نایب قهرمانی مسابقات فوتسال دانشجویی استان تهران دست یابد.
کد خبر : 13887

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مسابقات فوتسال که به میزبانی واحد فیروزکوه و در سالن حضرت ولیعصر (عج) این واحد دانشگاهی برگزار شد، دو تیم اسلامشهر و فیروزکوه، مسابقه فینال و تیم‌های پردیس و رودهن دیدار رده بندی را برگزار کردند که در پایان تیم‌های تیم‌های اسلامشهر، فیروزکوه و رودهن به عنوان های اول تا سوم دست یافتند.


پیش از بازی تیم‌های اسلامشهر و فیروزکوه، تیم رودهن با ضربات پنالتی ۴ بر ۳ تیم پردیس را شکست داد.


مهندس ابراهیم‌زاده سرپرست تیم فیروزکوه و مسئول برگزاری این مسابقات گفت: دو تیم فینالیست به دور نهایی مسابقات فوتسال دانشجویی که در ۱۵ اردیبهشت سال جاری در واحد اردبیل برگزار می‌شود اعزام خواهند شد که امیدواریم در این مسابقات نیز درخشش قابل توجهی داشته باشیم.


اعضای تیم فوتسال دانشجویی واحد فیروزکوه متشکل از نادرتاج الدین، هادی شجاع، سروش سرخابی، موسی اسفندیار، میثم اصفهانی، علی میرزایی، مصطفی احمدی، مجتبی احمدی، فرشید عارف تولایی، میلاد کیه بادرودی، محمد تولایی و ابراهیم شجاع به مربی‌گری کاظم شادمهر هستند که توانستند درمیان بزرگان فوتسال در استان تهران با کسب عنوان نایب قهرمانی آقایی کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب