دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1394 - 08:18
در گفت‌وگو با آنا؛

ندیمی: عضویت نمایندگان مجلس در عرصه ورزش پذیرفتی نیست

یک عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت که نمایندگان مجلس نباید در فدراسیون‌های ورزشی ملی حضور داشته باشند.
کد خبر : 13866

ابوذر ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره اظهارنظری از وزیر ورزش مبنی بر اینکه «تعداد 155 نماینده مجلس در فدراسیون‌های ورزشی عضویت دارند»، اظهار کرد: در جلسه اخیر وزیر وزرش با فراکسیون ورزش مجلس این موضوع مطرح شد که این موضوع یک شیطنت رسانه‌ای بوده و وزیر گفت که من هیچ عددی را درباره حضور نمایندگان در مجلس بیان نکردم.


وی افزود: در این جلسه وزیر تأکید کرد که من گفتم عوامل زیادی از سیاسیون در هیئت‌های ورزشی و فدراسیون‌ها هستند، حتی نام برخی افراد را نیز عنوان کردم، منظورم عوامل سیاسی در مجلس و شورای اسلامی شهر و روستا بود.


عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره عضویت نمایندگان در هیئت‌ها و فدراسیون‌های ورزشی تصریح کرد: سطوح عضویت فرق می‌کند. عضویت نمایندگان در هیئت‌های ورزشی شهرستان مانعی ندارد و کمک نمایندگان به ورزش‌های شهرستانی مفید است.


ندیمی در عین حال اضافه کرد: عضویت نمایندگان در فدراسیون‌های ورزشی در سطوح ملی و استانی مورد پذیرش نیست، چرا که عضویت در هیئت‌های ورزشی استانی، بودجه‌ها و توجهات را به شهرستان حوزه انتخابیه متمرکز می‌کند، در سطح ملی هم بهتر است متخصصان امر حضور داشته باشند؛ عضویت در هیئت‌های ملی نیاز به وقت و انرژی خاص دارد که نمایندگان نمی‌توانند با مشغله نمایندگی به درستی به آن رسیدگی کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ندیمی وزیر ورزش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته