دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1395 - 10:55
در سومین جشنواره مالک اشتر برگزیده شد

بسیج دانشجویی واحد نراق، موفق‌ترین رده سازمان بسیج در سال ۱۳۹۴

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در سومین جشنواره مالک اشتر به عنوان موفق‌ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در سال ۱۳۹۴ برگزیده شد.
کد خبر : 138579

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نراق در سومین جشنواره مالک اشتر به عنوان موفق‌ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در سال ۱۳۹۴ برگزیده شد و از مهدی شریفی فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه نراق در این سال قدردانی به عمل آمد.


در متن لوح تقدیری که از سوی سرتیب بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صادر شده است این‌گونه آمده است:


برادر ارجمند مهدی شریفی فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق


در راستای تحقق فرمانده معظم کل قوا، براساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف کلی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۴ مفتخر به کسب عنوان «موفق‌ترین رده سازمان بسیج مستضعفین» در سومین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج شده‌اید.


قطعا این موفقیت مرهون تلاش‌ها و نقش موثر فرماندهی و مدیریت جنابعالی و بسیجیان پرتلاش آن رده است. بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش مجدانه و مجاهدانه شما اعلام می‌دارم.


ان‌شاءلله با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای موفق و موید باشید.


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نراق بیش از این موفق به کسب رتبه اول در جشنواره علمی – پژوهشی فجر دانش شده است و همچنین دو سال پیاپی توانسته است که رتبه اول صریر را در بین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی را احراز کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب