دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سه خبر؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی انتظامی بوکان در زمینه پیشگیری از جرائم

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و نیروی انتظامی با عنوان پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی در نشست مشترکی با حضور رئیس دانشگاه، معاونت اداری و مالی دانشگاه و مسئول مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی شهرستان بوکان، منعقد شد.
کد خبر : 138430

رئیس دانشگاه آزاد اسلام واحد بوکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «از مهم‌ترین اهداف تفاهم‌نامه همکاری با نیروی انتظامی، در راستای همکاری در زمینه‌های پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی، برگزاری کلاسهای آموزش همکانی در راستای پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی برای دانشجویان در طول سال و فراهم کردن زمینه‌های تخصصی و میزگردهای علمی در حوزه آسیب‌ها و جرائم با تأکید بر کنترل و کاهش آسیب ها است.»


دکتر انور ضیائی تعامل دانشگاه آزاد اسلام واحد بوکان با نیروی انتظامی را امری ضروری دانست و افزود: «نیروی انتظامی همیشه برای برقراری امنیت اجتماعی در جامعه تلاش کرده و امیدواریم با عمل جدی به این تفاهم‌نامه شاهد کاهش جرایم در جامعه به ویژه در سطح شهرستان بوکان باشیم.»
مسئول مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی شهرستان بوکان نیز با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برای همکاری با نیروی انتظامی بوکان تصریح کرد: «امیدوارم در اجرای این تفاهم نامه به موقع به نتایج مطلوب رسیده و کاربردی شود.»


ستوان یکم قاسمی علی‌پور افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در چند سال اخیر توانسته در برگزاری همایش‌ها و سمینارهای علمی و کارگاه‌ها تخصصی در راستای پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی نقش بسزای در شهرستان بوکان داشته باشد.»
این تفاهم نامه در ۳ ماده و ۳ نسخه تنظیم و به امضای دو طرف رسید.


برگزاری جلسه شورای پژوهش و فناوری
به مناسبت هفته پژوهش جلسه‌ای جهت هماهنگی بیشتر در دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، رئیس اداره پژوهش و اعضای شورای پژوهش دانشگاه برگزار شد.


دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با هدف برنامه ریزی و نظارت بر برگزاری مراسم هفته پژوهش، بر تقویت روحیهٔ پژوهشگری، استفاده از نیروهای علمی، مولفان و پژوهشگران و ایجاد شرکتهای دانش بنیان در راستای کسب درآمدهای غیر شهریه و ایجاد اشتغال و تولید دانش و فناوری در این واحد تاکید کرد.


یونس رسول دشت رئیس اداره پژوهش این واحد هم اهداف تشکیل جلسه را تشریح و بر ضرورت جلب مشارکت اساتید، کارکنان و دانشجویان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری، به معرفی و تشریح اهداف وبرنامه‌ها هفته پژوهش پرداخت.


وی ادامه داد: «موضوع پژوهش شامل طرحهای مختلف دانشگاهی و ارتباط با صنعت است که در واحد‌های دانشگاهی در راستای فعال‌تر کردن آن باید اقدام لازم صورت گیرد.»


در پایان جلسه ضمن تبادل نظر با اعضای جلسه، اجرای برنامه‌های پژوهشی تصویب شد؛ و قرار شد در مورد وظایف و برنامه‌های کمیته‌های علمی و اجرایی در جلسه آتی به صورت اختصاصی بحث و تبادل نظر صورت گیرد.


برنامه‌های هفته پژوهش از ۲۴ تا ۲۸ آذر ۹۵ در این واحد برگزار خواهد شد.


جلسه شورای فرهنگی دانشگاه در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ۱۶آذر روز دانشجو


معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه در جلسه شورای فرهنگی که با حضور روح الله دهشت مسئول بسیج دانشجویی و اعضای شورای فرهنگی برگزار شد، برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت روز ۱۶ آذر مطرح کرد.


دکتر سلمان حمیدی هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی هرچه بیشتر مسئولین دانشگاه در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم مربوط به ۱۶آذر که در محل سالن ورزشی شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار می‌شود، انجام گرفته است.


وی افزود: «یکی از برنامه مهم امسال در ۱۶ آذر برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی و فرهنگی برای بازدید دانشجویان و مسئولان شهرستان است.»


سپس اعضای شورای فرهنگی درباره برنامه‌های فرهنگی مطالبی را بیان کردند. جلسه با ارائه نظرات و پیشنهادهای حاضران برای برگزاری مراسم روز دانشجو پایان یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته