دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد:

حمایت همه جانبه مجلس از قراردادهای جدید صنعت نفت

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر حمایت همه جانبه دولت و مجلس از قراردادهای جدید صنعت نفت تاکید کرد و آن را لازمه پیشرفت کشور و توسعه صنعت نفت دانست.
کد خبر : 137845

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، فریدون حسنوند، گفت: دولت، مجلس و به ویژه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از قراردادهایی که با هدف ورود فناوری و جذب سرمایه منعقد شود، حمایت می کنند.


وی تاکید کرد: حمایت از جذب سرمایه گذاری و کسب فناوری های نوین، در صدر تعهدات مسئولان دولت و مجلس است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.


رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن با اهمیت دانستن قراردادهای توسعه ای صنعت نفت در مقیاس بین المللی گفت: اینگونه قراردادها می‌تواند منشا تحولات فنی و اقتصادی در سطح ملی و منطقه‌ای باشد؛ همچنین سبب اشتغالزایی و رفع دغدغه دولت و مسئولان می شود.


حسنوند با بیان این که بسیاری از کشورها به دنبال حضور و همکاری با صنعت نفت ایران در عرصه‌های مختلف هستند، افزود: ایران از همکاری با کشورهای مختلف استقبال می کند؛ مشروط بر آن که احترام متقابل و حفظ منافع و ارزش‌های ملی در این همکاری نهادینه شود.


رئیس کمیسیون انرژی مجلس از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان یکی از اثرگذارترین شرکت های نفتی فعال در صنعت نفت نام برد و افزود: با توجه به فعالیت های صورت گرفته در این شرکت، مسیر روشنی در راستای تحقق قراردادهای این شرکت متصور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته