دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1395 - 14:17

قهرمانی در سه‌گام؛ سمنان، قهرمان استانی مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقات والیبال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که با حضور 4 تیم سمنان، مهدی‌شهر، شاهرود و دامغان در حال برگزاری بود با قهرمانی سمنان به پایان رسید.
کد خبر : 137525

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ در آخرین روز این رقابت‌ها تیم سمنان توانست با شکست رقیب سنتی خود شاهرود با کسب عنوان قهرمانی مسابقات، جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کند.


در آخرین دیدار کسب تنها یک ست برنده برای سمنانی‌ها کافی بود تا بعد از چندین سال جام قهرمانی مسابقات والیبال را بالای سر ببرند و وقتی تابلوی امتیازات در پایان ست نخست برتری 25 بر 17 را برای سمنان نشان داد این قهرمانی رنگ واقعیت به خود گرفت.


بااین‌حال این پایان کار نبود و سمنان برای اثبات شایستگی در گیم‌های دوم و سوم نیز در برابر شاهرود برتری 25 بر 18 و 27 بر 25 را به نام خود ثبت کرد تا در پایان با نتیجه سه بر صفر بر حریف خود غلبه کند.


تیم دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در حالی در برابر شاهرود قرار گرفت که پیش‌ازاین نیز تیم‌های مهدی‌شهر و دامغان را بااقتدار و نتیجه مشابه سه بر صفر از پیش رو برداشته بود.


پیش‌ازاین دیدار تیم‌های مهدی‌شهر و دامغان رودرروی یکدیگر صف‌آرایی کردند که نتیجه این بازی 3 بر یک به نفع دامغانی‌ها خاتمه یافت. تا تیم دامغان با توجه به پیروزی سه بر صفر در برابر شاهرود در روز نخست مسابقات بتواند مقام دوم را از آن خود کند.


شاهرودی‌ها هم با ثبت دو شکست از تیم‌های سمنان و دامغان، مقابل تنها یک پیروزی در برابر تیم مهدی‌شهر به سوم مسابقات قناعت کرد.


اسپک‌های سنگین امیرحسین صادقی داور ملی والیبال ساحلی و سرپرست تیم ملی نوجوانان والیبال ساحلی کشور در تیم سمنان و بازی‌سازی پاسور این تیم عطاالله مداح در کنار هماهنگی و تلاش یکدست بازیکنان سمنان از عوامل مهم قهرمانی این تیم در مسابقات امسال بود. تیم سمنان را در این مسابقات رضا بابایی به‌عنوان سرمربی هدایت می‌کرد و سرپرستی این تیم بر عهده آرش طاهریان بود.


نکته قابل‌توجه دیگر مسابقات برگزاری آن در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان است که با توجه به برودت و افت ناگهانی هوا در استان سمنان و شهر شهمیرزاد، علی‌رغم میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهمیرزاد این مسابقات به مجموعه ورزشی آزادگان سمنان منتقل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته