دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 14:25
در دیدار دانشگاهیان

نماینده مراغه: پیشرفت‌ دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر نویدبخش دستیابی به مراتب بلند علمی است

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس گفت: اهتمام در راه اندازی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و تبدیل علم به ثروت در راستای شکوفایی اقتصادی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی، باید یکی از برنامه‌ها و محورهای اصلی سیاستگذاری متولیان دانشگاه باشد.
کد خبر : 13749

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی دواتگری در دیدار با جمعی از کارکنان، اعضای هیئت رئیسه و خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه اظهار کرد: پیشرفت‌های حاصله در روند دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر نویدبخش روزهای باشکوه و شوکت و دستیابی به مدارج و مراتب بلند علمی است.


وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با تعداد دانشجویان قابل توجه و استادان مجرب و امکانات مطلوب و مدیریت موفق، یک الگوی بسیار خوب برای سایر موسسات آموزش عالی در منطقه و شهرستان است.


دواتگری خاطرنشان کرد: این جانب با تمام توان در خدمت پیشرفت و توسعه این دانشگاه بوده و آمادگی خودرا برای برقراری ارتباط با مدیران صنعتی کشور و نهادهای علمی و اقتصادی داخلی و خارجی و برقراری تعامل فی مابین اعلام می‌کنم.


رئیس واحد مراغه نیز در این دیدار با معرفی بخش‌ها و حوزه‌های دانشگاه و ارائه گزارش عملکرد سال ۹۳ این واحد دانشگاهی گفت: با وجود مسئولان متعهد و همسو با منویات متولیان دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه نماینده شهرستان، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان که دغدغه توسعه علمی، فرهنگی و اعتقادی جوانان کشور یکی از مشغله‌های ذهنی آنان است، همواره راهگشا و ارائه طریق پیش پای دست اندرکاران این دانشگاه بوده و انتظار می‌رود دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه که بزرگ‌ترین مجتمع آموزش عالی در شهرستان ویژه مراغه است، با همدلی و همیاری متقابل مسئولان شهری و واحد دانشگاهی گام های ارزنده و مطلوبی در سال پیش رو بردارد.


دکتر محمدرضا ولیلو یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه اکنون با ۶۰۰۰ دانشجو، ۱۰۰ رشته تحصیلی در مقاطع دکتری، ارشد، کار‌شناسی و کاردانی، به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی شهرستان ویژه مراغه فعالیت می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته