دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده سابق سپاه بوکان :

امنیت و اقتدار نظام ناشی از وجود بسیج است

فرمانده سابق سپاه بوکان با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام ناشی از وجود بسیج است، گفت: «همین حضور بسیجیان در شهرستان بوکان و دیگر شهرهای کشور باعث ایجاد امنیت در کشور شده و اکنون هیچ لشکری دارای چنین قدرت و توانایی نیست.»
کد خبر : 137351

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار جلال رشیدی در اجتماع بزرگ «ما همه مدافع حرمیم» که به مناسبت هفته بسیج و با حضور رئیس، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و سایر اقشار بسیجیان این شهرستان در مسجد جامع برگزار شد،‌ هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ را نمایش قدرت و اقتدار و انسجام بسیجیان به مناسبت پنج آذر سالروز راه اندازی بسیج عنوان کرد.


فرمانده هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: «اوائل انقلاب که کشور با مشکلات زیادی روبه‌رو بود، مردم با لبیک به فرمان حضرت امام (ره) وارد بسیج شدند تا هسته اصلی بسیج شکل بگیرد«.


وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام ناشی از وجود بسیج است، گفت: «همین حضور بسیجیان در شهرستان بوکان و دیگر شهرهای کشور باعث ایجاد امنیت در کشور شده و اکنون هیچ لشکری دارای چنین قدرت و توانایی نیست«.


فرمانده سابق سپاه بوکان بیان کرد: «امروز ایران اسلامی به برکت نیروهای بسیج مردمی و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی بدون هیچ وابستگی به کشور بیگانه از آرمان‌های خود و انقلاب پاسداری می کند«.


وی افزود: «اکنون حضور بسیج نه فقط ایران بلکه مرزهای خارج را درنوردیده و از کشورهای مظلوم منطقه حمایت و پاسداری می‌کند«.


رشیدی گفت: «وحدت شیعه و سنی در ایران با خون نوشته شده است، این اتحاد و همدلی در دیگر کشورهای همسایه ایران در حال شکل گیری است و این عامل پیروزی مسلمانان بر مستکبران است.»


سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری فرمانده سپاه بوکان هم در این اجتماع بزرگ اظهار کرد: «بسیج از بطن مردم و برای مردم است و حضور بسیج در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، فقط احساس مسئولیت برای پیشبرد انقلاب و راه امام راحل است«.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته