دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1395 - 19:30

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین شهادت زائران ایرانی در انفجار حله را تایید کرد/ بیش از 85 شهید و مجروح حاصل این اقدام تروریستی

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین، خبر از شهید و زخمی شدن بیش از 85 نفر از زائرانی داد که عصر امروز، قصد بازگشت به وطن را داشتند و اعلام کرد: شماری از این زائران، هموطنانی بودند که به صورت انفرادی به سفر اربعین رفته بودند.
کد خبر : 137176
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری ستاد مرکزی اربعین، حمیدرضا گودرزی، سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: ساعت 17 و 14 دقیقه عصر امروز پنج شنبه عصر آذر مصادف با 24 صفر، متاسفانه خودرویی انتحاری در پمپ بنزینی در منطقه حله و سوماری، منفجر شد که منجر به انفجار حداقل دو خودروی نقلیه عمومی و شهادت و زخمی شدن شماری از زائران اربعین حسینی شد.


گودرزی افزود: گروهک تروریستی داعش که به دلیل هوشیاری زائران و نیروهای امنیتی عراقی و ایرانی نتوانسته بود در مراسم روز اربعین موفق به بمبگذاری و تشنج شود و اقداماتش بارها با شکست روبرو شده بود، اینبار در منطقه ای دورتر از مکان‌های زیارتی عتبات، اقدام به حمله تروریستی انتحاری کرد.


وی ادامه داد: تعدادی از شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی، هموطنان ایرانی هستند که به صورت انفرادی اقدام به سفر زیارتی کرده و درحال بازگشت به وطنشان بودند.


گودرزی تصریح کرد: نیروهای امدادی در حال امدادرسانی به مجروحان و شناسایی هویت شهدا هستند و به زودی اخبار تکمیلی را به اطلاع هموطنان عزیز خواهیم رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته