دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت  وزیر صنعت  به مناسبت درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی

وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، رحلت عالم بزرگ و مرجع عظیم الشان حضرت آیت الله موسوی اردبیلی را به رهبر معظم انقلاب و بیت معزز ایشان تسلیت گفت.
کد خبر : 137139

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از شاتا،‌متن پیام تسلیت مهندس نعمت زاده بدین شرح است :


انا لله و انا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ.
هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود.


درگذشت جانگداز فقید بزرگ و مرجع عظیم الشان ، مرحوم حاج سید عبد الکریم موسوی اردبیلی ( رحمت الله علیه ) که در طول عمر پر بار و پر برکت خویش همواره برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی کوشیدند و در مسیر ولایت و فقاهت از هیچ کوششی دریغ نکرده اند ، ضایعه ای عظیم و فقدانی تاسف بار است.
ایشان هم در عرصه علم و آموزش به عنوان مجتهدی بزرگ و مرجع تقلیدی گرانقدر و هم در عرصه مسوولیت هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده داشتند از سرآمدان و نیکان بوده و همواره برای ترویج اسلام ، اعتلای فرهنگ تشیع و تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران مجاهدت کرده اند که آثار آن قطعا به عنوان باقیات و صالحات موجب تعالی روز افزون روح بلند آن بزرگوار خواهد بود.
اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر مبارک حضرت ولی عصر ( عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی ) ، بیت معزز آن مرحوم و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز رحمت واسعه الهی و از خداوند منان برای بازماندگان ایشان شکیبایی و اجر مسالت دارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته