دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1394 - 15:58

بیست و یکمین شماره مجله نیمکت منتشر شد

بیست و یکمین شماره مجله نیمکت، با گزارش‌ها و یاددشت‌هایی از روزنامه نگاران و کارشناسان حوزه آموزش و پرورش منتشر شد.
کد خبر : 13646

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در این شماره به بررسی آسیب‌شناختی محتوای کتاب‌های درسی ادبیات فارسی و دشواری‌ها تدریس آن پرداخته شده و به صورت مفصل در پرونده‌ای ویژه تنگناهای بودجه آموزش و پرورش با یادداشت‌ها و مصاحبه‌هایی از کارشناسان اقتصادی مانند سعید لیلاز، حسین راغفر، حق شناس و ... دیده شده است.
همچنین به بهانه‌ نزدیک شدن به روز معلم، هنرمندان از خاطره روز معلم در دوران تحصیل‌شان تعریف کردند و بهنام تشکر بازیگر سینما و تلویزیون چند ساعتی در کسوت معلمی نشسته و از تجربه معلم شدنش گفته است. در این رابطه در مطلبی جداگانه نیز به نحوه‌ برگزاری روز معلم در کشورهای مختلف جهان نگاهی انداخته شده است. همچنین در این شماره، گزارشی خواندنی از معدن انشاء در انارک کرمان به قلم نرگس جودکی می‌خوانیم.


از دیگر مطالب این شماره نیمکت معلم‌ها می‌توان به روایتی از دانش‌اموزان ملل مختلف در یکی از مدارس مشهد اشاره کرد. اینفوگرافی شماره 21 مجله نیز به مسئله رویارویی حقوق معلم‌ها با نرخ خودرو و اجاره ماهیانه مسکن اختصاص یافته است .


نیمکت‌ معلم‌ها به سردبیری نسرین ظهیری و دبیری تحریریه میترا فردوسی، در ابتدای هر ماه و با قیمت 4 هزار تومان منتشر و در مدارس و کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع می‌شود.


در تحریریه، روزنامه نگارانی مثل فاطمه علی اصغر، نرگس جودکی، اکبر هاشمی، سعید برابادی، نسرین رضایی، جواد حیدریان، مهتاب جودکی، نازی شیخ الاسلامی، فهمیه طباطبایی و جمعی از کارشناسان برجسته حوزه آموزش و پرورش قلم می زنند. مدیر مسئولی این نشریه را محسن قرهی بر عهده دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته