دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1394 - 14:59

تعاملات علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خوی و پیام نور گسترش می‌یابد

رئیس دانشگاه پیام نور به همراه معاونان خود در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی بر گسترش تعاملات علمی و پژوهشی این دو مرکز آموزشی تاکید کرد.
کد خبر : 13621

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهرداد پورمحسن با تشریح وضعیت فعلی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه پیام نور، خواستار گسترش بیش از پیش تعاملات موجود شد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور خوی از طریق توسعه ارتباطات علمی، فرهنگی و پژوهشی می‌توانند نقش موثری در تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز شهر و منطقه داشته باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی نیز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور خوی به عنوان دو مرکز علمی و پژوهشی می‌توانند سهم عمده‌ای در توسعه فرهنگی و رشد خلاقیت جوانان این شهر داشته باشند.


دکتر علیرضا لطفی افزود: توسعه دانش، فناوری و افزایش تفکرات خلاق و هدفمند، نیاز به بستر و ابزار مناسب و نیروی انسانی ماهر و تحصیل کرده دارد و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در زمینه تربیت مهندسین کارآمد و متخصص وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی با بیان اینکه این دانشگاه متعلق به عموم مردم است و همه باید برای رشد و شکوفایی این مرکز تلاش کنند، ابراز امیدواری کرد: مسئولان و مدیران متعهد این شهر برای شناسایی دستاوردهای این مراکز عظیم علمی و آموزشی و نهادینه کردن اهداف و آرمان‌های این نهاد پوینده و خلاق را دستور کار خویش قرار دهند تا با تحقق شعار «حصول نوانایی به مدد توانایی» به سمت آینده‌ای روشن گام برداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته