دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1395 - 17:35

حضور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع هیات رئیسه واحد پزشکی تهران

دکتر سید طه هاشمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات رئیسه واحد پزشکی تهران شرکت کرد.
کد خبر : 136182

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید طه هاشمی در این نشست صمیمانه که در آستانه اربعین سالار شهیدان با حضور رئیس واحد پزشکی تهران انجام شد، پس از استماع نظرات اعضای هیات رئیسه این واحد از اهتمام و توجه مسئولان ارشد واحد علوم پزشکی تهران برای دستیابی به ارتقای سطح فرهنگی علمی و پژوهشی رشته‌های علوم پزشکی تشکر کرد.


هاشمی در جریان بازدید از مراکز مختلف این واحد بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی با نگاهی نو و متناسب با نیازهای نسل جوان با توجه به اقتضائات زمان و مکان تاکید کرد.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بازخوانی سبک زندگی اسلامی متناسب با نیازهای روز، اجرای طرح‌های ماندگار، تدوین اخلاق حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف علوم، تدوین زندگینامه مفاخر علمی و فرهنگی، بها دادن به فعالیت‌ها و ایده‌های تازه دانشجویان در قالب تنوع و تکثر کانون‌ها و نشریات دانشجویی را در راستای ارتقای نیاز محور فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی ارزیابی کرد.


در ادامه این نشست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام شده در ارتباط با احداث مجتمع ورزشی شهدای دانشجو، نوسازی و تجهیز آشپزخانه واحد، بازسازی نمازخانه واحد ارائه کرد.


دکتر میرمسعود فاطمی اهتمام به جذب و مشارکت دانشجویان در انجام امور دانشجویی فرهنگی را از طریق گسترش کانون‌های فرهنگی، تدوین اخلاق حرفه‌ای پزشکی، راه‌اندازی سرای گفت‌وگوی دانشجو و سایر طرح‌های در دست پیگیری واحد را بخشی از برنامه‌های در دست اقدام این واحد دانشگاهی عنوان کرد.


دکتر سید محمود طباطبایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران هم به تشریح اقدامات انجام شده در راستای ارتقای وضعیت واحد پرداخت و بر ضرورت توجه ویژه و مستمر مسئولان دانشگاه نسبت به حوزه علوم پزشکی تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته