دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1395 - 15:18

کسب افتخار عضو هیات علمی واحد تهران‌غرب در کنفرانس بین‌المللی برق‎/ پیام قدردانی وزیر نیرو

کتاب علیرضا سیادتان استادیار گروه مهندسی برق واحد تهران غرب در بررسی‌های صورت گرفته در سال 95 به لحاظ ارزش قابل توجه خود مفتخر به کسب رتبه برتر در سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی برق و پنجمین جشنواره انتخاب کتاب‌های برتر صنعت برق کشور شد و از سوی حمید چیت چیان وزیر نیرو مورد قدردانی قرار گرفت.
کد خبر : 136174

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کتاب علیرضا سیادتان فوق دکتری مهندسی برق، از دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه ویسکانسین شهر مدیسان از آمریکا و استادیار گروه مهندسی برق واحد تهران غرب با عنوان «انرژی‌های تجدیدپذیر و کارایی سیستم‌های قدرت الکتریکی» مفتخر به کسب رتبه برتر در ارزیابی آثار مکتوب سی و یکمین کنفرانس بین المللی برق و پنجمین جشنواره انتخاب کتابهای برتر صنعت برق کشور شد.


این کتاب که از نوع ترجمه و برگردان به فارسی کتاب انگلیسی RENEWABLE AND EFFICIENT ELECTRIC POWER SYSTEMS به نویسندگی گیلبرت م.مسترز از دانشگاه استنفورد است با موضوعات مدارات مغناطیسی و الکتریکی پایه ای، صنعت برق، مبانی برق قدرت، تولید پراکنده، اقتصاد مربوط به منابع توزیع شده، سیستم‌های انرژی باد، منابع خورشیدی، مواد فتوولتاییک و ویژگی‌های الکتریکی آن، سیستم‌های فوتوولتاییک، در567 صفحه از سوی انتشارات نیاز دانش در اواخر سال 94 به چاپ رسید.


سید ابراهیم افجه‌ای هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه شهید بهشتی، سیدمهدی حسینی کارشناس ارشد امور انرژی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مجتبی بابادی کارشناسی ارشد گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از همکاران سیادتان در ترجمه این کتاب هستند.


متن پیام قدردانی حمید چیت چیان وزیر نیرو به علیرضا سیادتان به این شرح است :


جناب آقای دکتر علیرضا سیادتان


انتخاب و معرفی آثارمکتوب مرتبط با صنعت در کنفرانس بین المللی برق یکی از اقدامات مثبت و موثری است که در سنوات اخیر بطور مستمر عملی شده است. اهتمام جنابعالی در ترجمه کتاب «انرژی های تجدید پذیر و کارایی سیستم های قدرت الکتریکی» حرکت ارزشمندی برای پویایی این صنعت بوده است. لذا به پاس ارج نهادن به همت والای جنابعالی و کسب رتبه برتر در ارزیابی آثار مکتوب سی و یکمین کنفرانس بین المللی برق و پنجمین جشنواره انتخاب کتابهای برتر صنعت برق کشور این لوح تقدیر به جنابعالی تقدیم می گردد.


امید دارد در پرتو عنایات حضرت باریتعالی همواره موفق و موید باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته