دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معرفی داوران بخش پوستر و عکس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

​حمید جبلی، سیف الله صمدیان و سیامک زمردی مطلق داوری بخش مسابقه عکس و قباد شیوا، آرش تنهایی و امیر اسمی داوری بخش مسابقه پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را به عهده گرفتند.
کد خبر : 135893

به گزارش گروه فرهنگی آنا، بخش مسابقه پوستر و عکس جشنواره بیست وسوم تئاتر کودک و نوجوان همدان داوران خود را از میان چهره های شناخته شده عکاسی تئاتر و طراحان پوستر معرفی کرد.


حمید جبلی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است که آثار متعددی برای کودکان و نوجوانان دارد. او یکی ازعکاسان پیشکسوت تئاتر است که داوری بسیاری از مسابقات عکاسی را نیز بر عهده داشته است. این هنرمند در کنار سیف الله صمدیان عکاس، فیلمساز و فیلمبردار که داوری، تدریس و برپایی نمایشگاه های تخصصی عکاسی را در پرونده کاری دارد و سیامک زمردی مطلق که دبیری بخش عکس دوره های مختلف جشنواره های تئاتر و برپایی نمایشگاه های عکس تئاتر را به انجام رسانده آثار رسیده به بخش عکس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را در همدان داوری خواهند کرد.


قباد شیوا طراح و گرافیست، آرش تنهایی طراح گرافیک و نویسنده که از نسل پنجم طراحان گرافیک ایران محسوب می شود و در حوزه طراحی پوستر، پژوهش و آموزش گرافیک فعالیت دارد در کنار امیر اسمی گرافیست تئاتر که دبیری بخش پوستر و عکس جشنواره های متعدد تئاتری را بر عهده داشته داوری بخش پوستر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را بر عهده گرفتند.


بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ۲۱ تا ۲۷ آذر ماه با دبیری شهرام کرمی در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب